Podsumowanie Projektu Wieczorynka

czwartek, sierpnia 29, 2013 13 Comments A+ a-




Paznokcie z motywem Myszki Miki zakończyły cykl prezentowanych wzorków, które przygotowałam w ramach brania udziału w Projekcie Wieczorynka. Ostatnio dziękowałam Mixoflife za zorganizowanie kolejnej, świetnej zabawy blogerskiej. Podziękuję raz jeszcze! Mixoflife jesteś wielka :). 

Dzisiejszy post jest przypomnieniem wszystkich moich prac. Jestem bardzo ciekawa, czy przeoczyłyście jakiś wzorek, a może byłyście ze mną cały czas (?). Dzięki Waszym komentarzom dostaję ogromnej motywacji, siły, zapału do rozwijania się w tym, co sprawia mi tyle radości. 

A może macie swój wzorek-faworyt? 

Nie rozciągając tego w czasie, przechodzę już do wzorków...

Klikając na zdjęcia zostaniecie przeniesione do postów, gdzie opisywałam dany wzorek.


Tydzień Pierwszy
Bolek i Lolek



Tydzień 2
Smerfy



Tydzień 3
Wilk i Zając



Tydzień 4
Gumisie



Tydzień 5
Kubuś Puchatek




Tydzień 6
Pszczółka Maja



Tydzień 7
Muminki



Tydzień 8
Myszka Miki i Przyjaciele




Zachęcam do polubienia mojego bloga na Facebook'u



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
Paulina Cz
AUTHOR
29 sierpnia 2013 15:18 delete

wszystkie świetne ;)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
29 sierpnia 2013 15:19 delete

Muminki najfajniejsze :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
29 sierpnia 2013 16:14 delete

Myszka Miki podoba mi się najbardziej :)

Reply
avatar
29 sierpnia 2013 18:15 delete

Gumisie i Myszka Miki są świetne ;)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
29 sierpnia 2013 18:46 delete

Myszka Miki wygrywa :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
29 sierpnia 2013 19:06 delete

Bolek i Lolek najbardziej mi się rzucił w oczy ;) chociaż wiadomo, że wszystko pięknie :)
a na smerfnych pazurkach przecudny kolorek ;)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
29 sierpnia 2013 19:40 delete

mnie najbardziej spodobały się tydzień 4 i 7 :) ale poza tym wszystkie prace są ładne :)

Reply
avatar
29 sierpnia 2013 22:32 delete

Moi faworyci to Wilk i zając, oraz Bolek i Lolek :)
Świetnie wszystko przedstawiłaś! Nawet symbolicznie - jak Smerfy czy Pszczółkę Maję :)

Reply
avatar
MandiWoo
AUTHOR
29 sierpnia 2013 22:43 delete

wszystkie bardzo mi się podobają :)

Reply
avatar
Maliniarka
AUTHOR
30 sierpnia 2013 19:57 delete

o mamo, świetne prace, zwłaszcza te z malowanymi postaciami :) jestem pod wrażeniem

Reply
avatar
Ave
AUTHOR
31 sierpnia 2013 11:42 delete

Piękne są, aż sama nie wiem, które podobają mi się najbardziej :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
1 września 2013 01:25 delete

Każde mani ma coś w sobie, ale jakbym musiała jedno wybrać to Wilk i Zając :).

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com