Podsumownie miesiąca sierpień 2013

sobota, sierpnia 31, 2013 10 Comments A+ a-


Cześć kochane!

Dzisiaj ostatni dzień miesiąca, więc przygotowałam małe podsumowanie przypominające, co działo się podczas ostatnich dni :). Mam nadzieję, że przyszły miesiąc będzie również owocować w moje nowe pomysły, a może Was nawet zaskoczę czymś nowym :). Bardzo się cieszę, że mimo 3 tygodni walki z chorobą ( jeżeli pamiętacie, to miałam anginę ropną, po której niestety pojawiły się powikłania, ale nie pisałam o tym więcej, bo nie chciałam Was męczyć moimi problemami zdrowotnymi), miałam siłę, by malować i pisać dla Was nowe notki...teraz chyba jest już wszystko w normie, ale w środę dostanę wyniki badań krwi i będę miała 100% pewność :).

Kilka danych statystycznych...

W tym miesiącu napisałam: 17 postów
Miesiąc lipiec: 31 dni
Notka pojawiała się średnio co: 1,82 dnia


Oczywiście wystarczy kliknąć na odpowiednie zdjęcie, a zostaniecie przeniesione do notki.


A co dla Was przygotowałam w sierpniu?


Recenzję: korektor Miss Sporty i Błyszczyk Manhattan




Na blogu pojawiło się kilka recenzji lakierowych:


Donegal Pastel Soft Purple



Donegal Neon Green



Donegal Pastel Blush



Opisywałam Wam moje lakierowe porządki



Przygotowałam makijaż oka z paletką Astor



Moje stopy ozdobił pastelowy fiolet od Donegal



Przedstawiłam Wam moje trzy propozycje użycia tasiemki do paznokci





Pokazałam Wam wzorek, którymiałam podczas zabawy weselnej



Wykonałam również pozostałe prace na Projekt Wieczorynka, które możecie ujrzeć w ostatnim poście 




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
31 sierpnia 2013 15:37 delete

Bardzo fajne podsumowanie :)
Może we wrześniu napiszesz jeeeeszcze więcej postów? :D
Tego Ci życzę! Pomysłów na nie :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
31 sierpnia 2013 16:32 delete

Bardzo fajny pomysł z tym podsumowaniem :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
31 sierpnia 2013 16:43 delete

fajne podsumowanie :) a ja uwielbiam Twojego bloga ^^

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
31 sierpnia 2013 16:55 delete

ten różowy donegal najlepszy <3

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
31 sierpnia 2013 17:12 delete

Ładne te lakiery Donegala :)

Reply
avatar
Sandy Osman
AUTHOR
31 sierpnia 2013 17:16 delete

przepiękne są te lakiery i pazurki!!

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
1 września 2013 12:56 delete

wspaniałe pazurki :)

Reply
avatar
3 września 2013 11:02 delete

robisz swietne zdjęcia !

Reply
avatar
Joasia Pomruk
AUTHOR
6 września 2013 08:07 delete

U stóp z kwiatkiem są prześliiiiiczne! :))

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com