Projekt Wieczorynka - Muminki

środa, sierpnia 21, 2013 26 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Nawet nie wiem, czy mam opóźnienie w Projekcie Wieczorynka, ale biorę się w garść i mam zamiar szybko nadrobić te dwa ostatnie tygodnie :).

Dzisiaj przygotowałam Muminki na paznokciach - a przy okazji muszę przyznać, że jest to moja ulubiona bajka ze wszystkich wybranych do projektu, a więc zależało mi żeby wyszła jak najlepiej, albo chociaż żeby każdy widząc moje paznokcie od razu zgadł "co autorka miała na myśli?" :).





Lakier, który posłużył mi jako tło to piękny błękit od Donegal, o którym pisałam tutaj. Wszystkie wzorki malowałam przy pomocy jednego, cienkiego pędzelka i kilku farbek akrylowych: białej, czarnej, żółtej, czerwonej i niebieskiej.

Chciałam jeszcze namalować Włóczykija, ale niestety zabrakło mi paznokci :)






Wzorek wykonałam w ramach:


Myślę, że 7 tydzień Projektu mogę uznać za zrobiony. Prace pozostałych uczestniczek zabawy możecie znaleźć tutaj


Przypominam, że od wczoraj mój blog jest posiadaczem własnego Fanpage na Facebooku. Serdecznie Was zapraszam do polubienia:




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
PomalujMnie
AUTHOR
21 sierpnia 2013 12:53 delete

Muminki jak żywe. Moja ulubiona bajka z dzieciństwa :D bardzo mi się podoba!

Reply
avatar
21 sierpnia 2013 12:56 delete

Świetne!:)
Kolega do tej pory śmieje się ze mnie, że jak była mgła to ja myślałam, że to Buka nas pożera... ;)

Reply
avatar
Paulina Cz
AUTHOR
21 sierpnia 2013 13:04 delete

bardzo fajnie wyszły ;) Mała Mi jak żywa :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
21 sierpnia 2013 13:16 delete

jej jak mu brakuje tej bajki. paznokcie cudne

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
21 sierpnia 2013 13:31 delete

Przepięknie wykonane :)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
21 sierpnia 2013 13:45 delete

Świetnie Ci to wyszło :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
21 sierpnia 2013 14:23 delete

Świetnie zrobione :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
21 sierpnia 2013 14:47 delete

Ale super Muminki Ci wyszły!!

Reply
avatar
Justyna
AUTHOR
21 sierpnia 2013 15:39 delete

Pomysł świetny i wykonanie też rewelacyjne!

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
21 sierpnia 2013 16:09 delete

świetne! :) bardzo mi się podoba no i już polubiłam na fb :)

Reply
avatar
A new life
AUTHOR
21 sierpnia 2013 16:55 delete

jaki cudowny wzór, ja też taki chce <3

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
21 sierpnia 2013 19:05 delete

Matko jakie te wasze malowiła są cudowne ;) napatrzeć sie nie można jak to jest pięknie zrobione :)

Reply
avatar
21 sierpnia 2013 19:30 delete

Mała MI świetnie wyszła :D

Reply
avatar
21 sierpnia 2013 19:52 delete

Oja :D Bombowe!!! :D zajebiście wyglądają :D Zdolniacha!

Reply
avatar
Ave
AUTHOR
21 sierpnia 2013 21:00 delete

Piękne, uwielbiam Muminki :D Ja niestety raczej nie potrafiłabym takiego czegoś namalować na swoich pazurkach :(

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
21 sierpnia 2013 21:31 delete

ale śliczne :) wszystkie są do siebie podobne w 200% :D

Reply
avatar
malinka27
AUTHOR
21 sierpnia 2013 21:33 delete

Jak fajnie zrobione , masz talent ; )) .

Reply
avatar
Lola
AUTHOR
22 sierpnia 2013 00:20 delete

Przepięknie wyszło :) Byłam maniaczką Muminków w dzieciństwie :D

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
22 sierpnia 2013 09:52 delete

przepiękną robotę wykonałaś :)

Reply
avatar
22 sierpnia 2013 20:53 delete

Rany, te wieczorynkowe mani są genialne! Mała Mi to Mała Mi, ale jak świetnie poradziłaś sobie z Muminkami!

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
24 sierpnia 2013 03:19 delete

Kawał dobrej roboty:)

Reply
avatar
Marzena
AUTHOR
24 sierpnia 2013 15:36 delete

Przeuroczy pomysł ! Bardzo fajnie wykonane ! Pozdrawiam x

http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
24 sierpnia 2013 23:57 delete

Mała Mi jaka zawadiacka! :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com