Recenzja korektora Mini Me Miss Sporty Light i błyszczyka Manhattan nr 54

środa, sierpnia 07, 2013 3 Comments A+ a-


Cześć kochane :)

Ostatnio nawiązałam współpracę z drogerią internetową ezebra.pl i dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje dwóch produktów - błyszczyka Manhattan i mini korektora Miss Sporty.

Zacznę od korektora.

Źródło: link




Cała nazwa: Miss Sporty Mini Me korektor kryjący  w odcieniu 001 Light

"Mini-korektor precyzyjnie tuszuje niedoskonałości skóry"


Moja opinia:

Korektor znajduje się w precyzyjnym opakowaniu takim, jak wyciągana kredka do oczu. Jest miniaturowy, więc można bez obawy wrzucić go do torebki i nosić przy sobie. Korektor jest miękki, precyzyjny, z wystarczającą pigmentacją. W drogerii internetowej ezebra.pl dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: 001 Light oraz 002 Medium. Osobiście testowałam wersję Light, która ma odcień wpadający w beż i żółć, bez domieszki różu. Według producenta zapewnia doskonałe krycie i można stosować go pod oczy. Z krycia jestem zadowolona, natomiast w moim przypadku korektor zupełnie nie sprawdził się nałożony pod oczy. Mam suchą skórę na policzkach i pod oczami, stąd doświadczyłam efektu "maski" i rolowania się, ale może przy tłustej cerze korektor lepiej by się sprawdził. Testowałam go jako korektor przykrywający niedoskonałości skóry pod podkład i puder. Pod makijażem trzymał się kilka godzin.


Przyjrzyjmy się bliżej efektom po nałożeniu korektora na mojej twarzy:





1. Mój okropny wyprysk :/ Koniecznie trzeba go zasłonić :)

2. Wyprysk przysłonięty korektorem Miss Sporty 001 Light

3. Po nałożeniu podkładu

4. Po przypudrowaniu twarzy


Korektor możecie kupić tutaj za 2,49 zł.







Czas na błyszczyk.

Źródło: link




" Manhattan przedstawia nową odświeżoną wersję błyszczyków long lasting w nowym ekskluzywnym opakowaniu. Wyjątkowo długotrwały, naturalny efekt shimmer - rozświetlonych mokrych ust. Kolor jest zmysłowy i nadaje ustom olśniewający wygląd. Technologia High Shine to gwarancja uwodzicielsko połyskujących ust. W efekcie są optycznie większe i pełniejsze. Błyszczyk posiada aplikator w formie gąbeczki"


Moja  opinia:

W ramach testów otrzymałam odcień 54K, który jest o wiele delikatniejszy niż na zdjęciu powyżej i w opakowaniu. Mimo, że lakier posiada delikatny shimmer, na ustach wygląda bardzo naturalnie, połyskująco, ale nie rzuca się w oczy. Optycznego powiększenia ust nie zauważyłam. Opakowanie jest wygodne, poręczne, spokojnie zmieści się do każdej torebki. Aplikator w formie gąbeczki dobrze rozprowadza błyszczyk na ustach. Należy uważać przy nakładaniu, bo zbyt duża ilość kosmetyku powoduje ważenie się w kącikach ust i klejenie się. Wystarczy niewielka ilość i usta są w całości pokryte połyskiem. Jeżeli chodzi o trwałość, to wszystko zależy od naszych ust i tego, co z nimi robimy :) U mnie niestety kolejna warstwa musiała zostać nałożona po lekko ponad pół godziny. Taka moja mała rada: przed nałożeniem błyszczyka, najlepiej najpierw nawilżyć usta jakąś pomadką, aby potem kosmetyk nie dostawał się w załamania suchych ust.


A jak błyszczyk prezentuje się na moich ustach?




Błyszczyk można kupić tutaj za 4,88 zł.



I ja w wersji "na co dzień" po użyciu korektora Miss Sporty i błyszczyka Manhattan 54K






Dziękuję drogerii internetowej ezebra.pl za zaufanie



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

3 comments

Write comments
MILA
AUTHOR
7 sierpnia 2013 20:36 delete

korektor miałam... ale po jego wykończeniu nie kupiłam już takiego samego :)

Reply
avatar
Kaśśś^^
AUTHOR
7 sierpnia 2013 23:47 delete

Nie miałam nigdy tego korektora;)

Reply
avatar
4 września 2013 01:37 delete

Korektor! Przystępna cena i efekt imponujący.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com