Współpraca z Born Pretty Store - recenzja srebrnej tasiemki do paznokci część 1

sobota, sierpnia 17, 2013 12 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Ostatnio nawiązałam współpracę ze sklepem Born pretty store. W ramach  współpracy miałam możliwość wybrania dowolnego produktu z oferty sklepu. Oczywiście wybrałam coś z kategorii nail art, a była to tasiemka do paznokci w kolorze srebra :). Po pierwsze jestem zaskoczona szybkością dostarczenia przesyłki. Miejsce nadania Hong Kong, a przesyłka po niecałym tygodniu była już u mnie w domu. 

Po wyjęciu tasiemki z folii zabezpieczającej wygląda właśnie tak:



Z takich najważniejszych informacji to to, że tasiemka zawinięta jest na sztywną szpulkę, która jest bezpieczna jeżeli chodzi o podtrzymywanie przed jej odwinięciem. Bardzo podoba mi się także to, że łatwo znaleźć jej początek. Ma delikatny klej, który jest bezpieczny dla naszych dłoni i paznokci. Nawet jeżeli przez przypadek przyklei się nam do skóry, nie ma problemu z jej oderwaniem. Nie zostawia żadnego osadu po sobie. Jest cieniutka - 0,5 mm szerokości, więc pasuje zarówno do wąskiej, jak i szerokiej płytki. W sklepie Born Pretty Store tasiemka dostępna jest w 30 kombinacjach kolorystycznych.

Źródło klik


Tasiemkę możecie zamówić tutaj pod nazwą "30 Color Line Nail Art Striping Tape Design Lines Set" i numerem ID 231

Obecnie koszt 1 takiej tasiemki wynosi USD $0,99



Testując tasiemkę, przygotowałam trzy wzorki z propozycjami jej zastosowania. Przez najbliższe 3 dni będą się one pojawiać na blogu. 

A teraz czas na propozycję numer 1:




Propozycja numer 1, to zwyczajne przyklejenie tasiemki w dowolny sposób na pomalowane już paznokcie. 

Na mój shrekowy lakier, czyli Neon Green Beauty Shine przykleiłam po dwa paski tasiemek, które na skos rozchodzą się po płytce.






Przed przyklejeniem tasiemki należy dokładnie odczekać na całkowite wyschnięcie lakieru. Przyklejając tasiemkę na suchy lakier, mamy możliwość jej odklejenia bez zniszczenia struktury nałożonych warstw. Natomiast w przypadku naklejania na mokry lakier, nie ma możliwości zmiany już jej położenia, gdyż zostaje tylko starcie paznokcia zmywaczem i malowanie od początku. 

Po nałożeniu tasiemek, paznokcie utrwaliłam top coatem, a wystające taśmy za paznokieć przycięłam nożyczkami i zagięłam pod płytkę.

Niestety, ale tasiemki wytrzymały na moich paznokciach tylko 2 dni. Jednakże byłam zadowolona z ich efektu na paznokciach. Również moim znajomym się one spodobały. Możliwe, że gdybym przykleiła je na mokry lakier, trzymałyby się znacznie dużej.




Kupując kosmetyki na stronie Born Pretty Store po wpisaniu kodu: ZBL91 otrzymacie 10% zniżkę.




Jutro zapraszam Was na kolejną propozycję zastosowania taśmy :)



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
jolkag78
AUTHOR
17 sierpnia 2013 13:06 delete

Super to wygląda, muszę wreszcie zamówić sobie tasiemki;)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
17 sierpnia 2013 13:54 delete

Ooo tak mi się spodobała twoja recenzja że koniecznie zakupię sobie parę takich tasiemek.

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
17 sierpnia 2013 16:06 delete

to mani jest świetne :D czekam ...

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
17 sierpnia 2013 16:52 delete

Hyhy, wczoraj sobie kupiłam tasiemki ^^

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
17 sierpnia 2013 17:17 delete

Świetnie to wygląda :) Czekam na dalsze zdobienia :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
17 sierpnia 2013 18:32 delete

Trzeba mieć niezłą precyzję w rękach żeby nakleić to maleństwo równo :) Piękny wzorek!

Reply
avatar
angees
AUTHOR
17 sierpnia 2013 19:04 delete

Bardzo fajny gadżecik, chociaż moim 'must have' nie jest :D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
17 sierpnia 2013 22:32 delete

bardzo polubiłam ostatnio takie tasiemki:) świetny mani:)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
18 sierpnia 2013 00:05 delete

fajna sprawa taka tasiemka, nie tylko w takiej formie, ale także np. do robienia równych paseczków ;)

Reply
avatar
martitka
AUTHOR
18 sierpnia 2013 10:22 delete

Fajna ta tasiemka. Gdybym jeszcze umiała tak ładnie ozdobić paznokcie ... :)

Reply
avatar
19 sierpnia 2013 09:46 delete

Super :)
Zapraszam do udziału w konkursie na letni kolorowy manicure.
Do wygrania lakiery firmy Mariza.
Szczegóły na fb https://www.facebook.com/MARIZA.konsultantka

Reply
avatar
Justine145
AUTHOR
26 sierpnia 2013 21:38 delete

świetny pomysł na szybki i efektowny wzorek ;) bardzo ładny odcień lakieru ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com