Współpraca z Born Pretty Store - recenzja srebrnej tasiemki do paznokci część 2

niedziela, sierpnia 18, 2013 7 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj french na stopach i przykład kolejnego zastosowania tasiemki, którą oferuje sklep Born pretty store tutaj.



A jak tasiemka pomogła mi do zrobienia tego wzorku?






Myślę, że instrukcja jest na tyle czytelna, że nie muszę się zbytnio rozpisywać. W tym przypadku tasiemka posłużyła mi jako granica, do której ma znaleźć się biały kolor lakieru. Po zerwaniu tasiemki, na środek największych paznokci doczepiłam po trzy cyrkonie. Wszystkie paznokcie utrwaliłam dodatkowo top coat'em.

Po oderwaniu tasiemki, nie zniszczyła się struktura bazowego lakieru, jak to bywa w przypadku zastosowania zwykłej taśmy. Granica pomiędzy bielą a kremem wyszła ostra, nie musiałam jej wyrównywać i poprawiać dodatkowo linerem.






Przypominam o zniżce 10% na zakupy.






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
SheLazY
AUTHOR
18 sierpnia 2013 17:38 delete

super wyszło ;) bardzo ładnie wygląda

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
18 sierpnia 2013 19:12 delete

cudnie :) mam podobne buty ale zielone ;)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
19 sierpnia 2013 12:33 delete

Bardzo ładnie wyszło ;) chociaż z tą tasiemką też fajnie wyglądało ;p

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
19 sierpnia 2013 14:35 delete

Przy odklejaniu tasiemki o tym samym pomyślałam :D

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
19 sierpnia 2013 17:48 delete

ale ładnieeee :D

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
21 sierpnia 2013 11:22 delete

Ślicznie, dałaś mi pomysł na dzisiejszy pedi;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com