Współpraca z Born Pretty Store - recenzja srebrnej tasiemki do paznokci część 3

poniedziałek, sierpnia 19, 2013 14 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Dzisiaj już ostatni post odnośnie użycia tasiemek do paznokci, takich jak te, które dostałam w ramach współpracy z firmą Born Pretty Store.


A tym razem do czego użyłam tasiemkę?


Niestety dosyć długo czekałam, aż mój granat wyschnie i odkleiłam tasiemki zanim całkowicie zastygł. Stąd nie wyszły mi równe paski :(. Jest to wina tylko i wyłącznie moja, oraz oczywiście kiepskiej pigmentacji ciemnego koloru, bo na dwie warstwy neonowej zieleni, musiałam dodać dwie granatu i zrobiła się "papka".





Ogólnie na żywo wzorek prezentował się bardzo dobrze, a te nierówne kreski stały się można powiedzieć atutem, bo z daleka wyglądały jak specjalnie postrzępione. Ten styl użycia pasków najbardziej przypadł mi do gustu i jestem pewna, że kiedyś wrócę do tego sposobu ozdabiania płytki. Mam nadzieję, że wtedy już  nie popełnię żadnego błędu, wybiorę dobry lakier i wszystko wyjdzie idealnie, czyli równo.

Do zrobienia tego wzorku użyłam:

Neon Green Beauty Shine 7133
Granat Delia Coral 176
zielone, okrągłe cyrkonie
tasiemka ze sklepu Born Pretty Store


Znów przypominam o 10% zniżce z tym kodem:




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
martitka
AUTHOR
19 sierpnia 2013 12:34 delete

Dokładnie, te nierówności wyglądają jakby były specjalnie zrobione - super!;)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
19 sierpnia 2013 13:18 delete

Bardzo fajne połączenie kolorów :)

Reply
avatar
19 sierpnia 2013 14:08 delete

Ja też myślałam, ze specjalnie zrobiłaś te nierówności:)
Zdobienie świetne! Ja nawiązałam nową współpracę kilka dni temu i teraz już tylko czekam na paczuszkę, w której właśnie pojawią się tasiemki:)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
19 sierpnia 2013 15:29 delete

Fajne połączenie kolorów u mnie taki shrek ma dzisiaj swoją chwilę

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
19 sierpnia 2013 15:53 delete

A ja myślałam, że to specjalne "rozmycie" :D Ale fajnie wyszło, takie tasiemki to przydatna sprawa, zamiast taśmy klejącej :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
19 sierpnia 2013 16:00 delete

naprawdę wyglądają jak specjalnie postrzępione..:) super:)

Reply
avatar
sun
AUTHOR
19 sierpnia 2013 16:46 delete

Fajnie to wygląda :) Na wszystkich tutorialach jakie widziałam, dziewczyny odrywały tasiemki jak najszybciej ZANIM lakier zastygnie, żeby zrobić równe paski - może spróbuj tak następnym razem? :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
19 sierpnia 2013 19:22 delete

dla mnie bomba :D świetnie dobrałaś kolorki :D podoba mi się :D

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
19 sierpnia 2013 19:31 delete

Oj tam, nierówne linie dodają uroku:) Fajnie, że są wszędzie. No i ja też czasami mam taki problem, że wybieram lakier, który potrzebuje 2 warstw i wtedy jest katastrofa.

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
19 sierpnia 2013 23:00 delete

ale efekt jest fajny, nawet z tymi nieównymi liniami ;]

Reply
avatar
Mandi Woo
AUTHOR
20 sierpnia 2013 10:58 delete

Bardzo ładne zdobienie :)
Mimo, że paski wyszły troszkę nierówne, to i tak wygląda to ciekawie :)

Reply
avatar
Nie-sza
AUTHOR
20 sierpnia 2013 13:16 delete

Zobaczyłam pierwszą fotkę i pomyślałam 'jakim sposobem osiągnęłaś taki efekt?!' A to się okazało przez przypadek ;)
śliczny wzorek ;)

Reply
avatar
Sylka
AUTHOR
20 sierpnia 2013 18:29 delete

Z tymi postrzępionymi liniami wygląda bardzo ładnie :) Myślę, że z prostymi nie wyglądałoby tak fajnie :)

Reply
avatar
Ania
AUTHOR
23 listopada 2013 19:07 delete

Hej, mam pytanie. :)
Jestem w trakcie podejmowania współpracy z ta firmą i chciałam spytać czy trzeba placić jeśli coś przyślą? Prosze o odpowiedź pod moim postem ania-and-ania.blogspot.com

z góry dzięki. :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com