Cappuccino na paznokciach, czyli lakier Delia 172 w rolach głównych

niedziela, września 01, 2013 27 Comments A+ a-



Cześć kochane!

1 września dla niektórych oznacza powrót do szkoły, a więc dla młodszych z Was zakaz malowania paznokci.. Pamiętam, jak czekałam tylko na piątek, aby móc wreszcie sięgnąć po lakier i cieszyć się pomalowanymi pazurkami chociaż przez weekend. A potem z żalem przychodził niedzielny wieczór i kolor trzeba było zmywać i przez kolejne 5 dni patrzeć na pustą płytkę..

Dzisiaj mam dla Was propozycję skromną, doskonale pasującą do każdego zestawu kolorystycznego ubrań. Niestety nie każdej skórze ten odcień pasuje, ja uważam swoją karnację za bladą, ale myślę, że jeżeli trzyma Was wakacyjna opalenizna, to dłonie będą wyglądać w tym kolorze elegancko i schludnie.




Lakier Delia o numerze 172 kojarzy mi się z Cappuccino. Chociaż nie przepadam za kawą i jej "siostrami", na paznokciach uważam, że kolory nude, beże i brązy prezentują się całkiem nieźle. Jak już wspomniałam wcześniej, wszystko zależy od naszej karnacji oraz oczywiście od tego, jak same czujemy się w takich odcieniach. 

Na uzyskanie pełnego krycia potrzebowałam dwóch, dosyć cienkich warstw. Lakier dobrze się rozprowadzał i nie pozostawiał smug. Z farbowaniem skórek również nie miałam problemu. 

Cienkim pędzelkiem i czarną farbką akrylową namalowałam fale. Oczywiście końcowym etapem malowania, było nałożenie warstwy utwardzającej.


Lakier w buteleczce prezentuje się tak:





A na moich paznokciach:




Przypominam, że mój blog można znaleźć na Facebook'u:



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

27 comments

Write comments
1 września 2013 11:11 delete

Piękny kolor, paseczki świetni go urozmaicają, bardzo mi sie podoba:)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
1 września 2013 11:26 delete

Właśnie takiego odcienia poszukuję :) Będę się musiała rozejrzeć za Delią. Czarne elemnty dodają mu uroku :)

Reply
avatar
Arcelia
AUTHOR
1 września 2013 11:57 delete

Śliczny kolor lakieru, a wzorek jest świetny!
Niby prosty, ale robi wrażenie :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
1 września 2013 11:58 delete

Bardzo ładne minimalistyczne zdobienie :)

Reply
avatar
MandiWoo
AUTHOR
1 września 2013 15:27 delete

Śliczny kolor i całe zdobienie :)
U mnie niby w szkole nie można mieć pomalowanych paznokci, ale wiem przy których nauczycielach mam uważać i chować dłonie pod ławkę :D

Reply
avatar
worldglossy
AUTHOR
1 września 2013 15:34 delete

przyjemny kolor, a do tego te fale. świetnie to wygląda. ;)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
1 września 2013 15:34 delete

Ślcznie to wygląda:) Lakier bardzo mi się podoba.. a do tego te 2 warstewki.. super:)

Reply
avatar
HawaiiIslands
AUTHOR
1 września 2013 15:58 delete

Bardzo lubię takie kolory.

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
1 września 2013 18:32 delete

bardzo ładny odcień a te kreseczki ożywiają cały mani ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
1 września 2013 22:40 delete

Prosty wzorek, elegancki. Nic dodać, nic ująć :D

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
1 września 2013 23:46 delete

Ten wzorek jest genialny - prosty a efektowny! :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
2 września 2013 01:57 delete

Ja na szczęście w szkole nigdy nie miałam problemu. Była bardzo tolerancyjna. Mogliśmy nawet mieć zielone włosy. Sama miałam czerwone, wpadające w róż ;). Tzn. tak było w liceum. W gimnazjum robili problemy za paznokcie i makijaż.
Co do lakieru to ja unikam takich kolorów u siebie.

Reply
avatar
2 września 2013 07:24 delete

Delia - moja nowa miłość :)) Bardzo fajny pomysł z tymi czarnymi falami :) Dodają uroku :)

Reply
avatar
iloveit-cathy
AUTHOR
2 września 2013 13:46 delete

Piękne pazurki, bardzo mi się podobają! :)

pozdrawiam :*

Reply
avatar
iv90
AUTHOR
2 września 2013 16:26 delete

Ale łądne zdobienie, proste, a efektowne ;)

Reply
avatar
trzy po trzy
AUTHOR
2 września 2013 19:17 delete

Jak dla mnie lakiery Coral są najlepsze :) Najdłużej trzymają się na moich paznokciach no i są najbardziej wydajne. Game kolorystyczną też mają sporą więc można zaszaleć ;) Kiedyś w Super Pharm trafiłam na promocję, że 2 lakiery kupiłam za jedyne 6 zł!
Pozdrawiam!

Reply
avatar
blog
AUTHOR
2 września 2013 21:23 delete

Oj mi niestety te lakiery nie przypasowaly jeśli chodzi o trwałość. Wrażenia kilku znajomych takie jak moje, wiec zazdroszczę jak komuś sie trzymają

Reply
avatar
anitk4
AUTHOR
2 września 2013 23:08 delete

niby prosty mani, ale bardzo mi się spodobał :)

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
2 września 2013 23:11 delete

świetnie to wykombinowałaś :) i masz ładne pazurki :)

Reply
avatar
LakieroweLove
AUTHOR
3 września 2013 00:15 delete

Pomysł świetny ;) Ale zgadzam się z Tobą, nie każdemu pasują takie kolory :(

Reply
avatar
Ewelina
AUTHOR
3 września 2013 22:38 delete

Kiniu, masz fantastyczny kształt paznokci!
Wzorek też bardzo mi się podoba, ładnie wyszło:)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
3 września 2013 22:46 delete

prosty pomysł, a jaki efekt! to lubię :))

Reply
avatar
nikki
AUTHOR
4 września 2013 18:18 delete

Świetne zdobienie :) Ja nie mam cierpliwości do zdobień paznokci ;)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
5 września 2013 19:30 delete

fajny pomysł z tymi paseczkami, dzięki nim mani jest zdecydowanie ciekawszy :)

Reply
avatar
Justine145
AUTHOR
14 września 2013 15:49 delete

rzeczywiście przypomina cappuccino ;) świetnie wyszły Ci te fale, tak równo ;) bardzo fajnie połączenie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com