Fioletowy gradient

piątek, września 06, 2013 24 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Dzisiaj mam dla Was gradient, do którego wykonania potrzebowałam trzy lakiery. Wybrałam gamę kolorystyczną składającą się z fioletów..ot tak coś mnie naszło na ten kolor :)


Zazwyczaj robiąc cieniowanie używałam gąbki. Tym razem zdecydowałam się na użycie pędzla w kształcie wachlarzu ( pokazywałam go Wam pisząc o brokatach).




Lakiery, które wykorzystałam to:

* Donegal 7139 Pastel Soft Purple
* fiolet Caire's z kolekcji pastelowej
* Joko J155 Rosemary's Dream




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

24 comments

Write comments
worldglossy
AUTHOR
6 września 2013 15:07 delete

pomysłowo i te przejścia kolorów - super. ;)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
6 września 2013 15:12 delete

Bardzo fajnie Ci to wyszło! I kolorystyka piękna :)

Reply
avatar
nailsmania
AUTHOR
6 września 2013 15:21 delete

podoba mi się gradient wykonany tym pędzelkiem :) takie fajne paseczki widać :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
6 września 2013 15:26 delete

Bardzo fajnie wyszło Ci to przejście tym pędzelkiem! Muszę kiedyś spróbować:)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
6 września 2013 15:29 delete

Cudowny ten gradient w mojej ulubionej kolorystyce :)

Reply
avatar
6 września 2013 19:29 delete

Łał! Świwetny efekt! Podziwiam cierpliwość i talent! Kurcze.. :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
6 września 2013 20:19 delete

jest przepiękny ten efekt! wspaniałości

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
6 września 2013 22:55 delete

Nigdy nie używałam do tego pędzla, chyba muszę spróbować bo wygląda pięknie :)

Reply
avatar
malenka
AUTHOR
7 września 2013 00:40 delete

Jakie ładne kolorki zestawiłaś :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
7 września 2013 11:47 delete

ślicznie to wygląda ! :) uwielbiam cieniowania :)

Reply
avatar
7 września 2013 12:54 delete

Bardzo ładnie wyszło Ci , trzeba mieć do tego cierpliwość ! Zapraszam do siebie na konkurs :)

Reply
avatar
7 września 2013 14:15 delete

Ale fajnie, super dobrałaś kolorki! :)

Reply
avatar
ania!
AUTHOR
7 września 2013 14:47 delete

całkiem ciekawy efekt, inny niż gąbką trochę :)

Reply
avatar
Nippi
AUTHOR
7 września 2013 15:26 delete

efekt niesamowity, strasznie mi się podoba :)

Reply
avatar
Claudia C.
AUTHOR
7 września 2013 20:09 delete

What pretty model :)

Reply
avatar
Kaprysek
AUTHOR
7 września 2013 21:22 delete

przepiękny efekt! ;)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
8 września 2013 18:12 delete

Pomysłowe i z charakterem :)

Reply
avatar
Pulinka
AUTHOR
8 września 2013 20:07 delete

wow, przejścia są idealne :)

Reply
avatar
Paula
AUTHOR
9 września 2013 11:37 delete

wyszło rewelacyjnie :)

Reply
avatar
iv90
AUTHOR
10 września 2013 13:06 delete

Pięknie wyszło!

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
12 września 2013 20:04 delete

Szczerze mówiąc jeszcze takiego niesamowitego efektu gradientu nie widziałam! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com