Makijaż oka - brąz, róż i fiolet

sobota, września 14, 2013 20 Comments A+ a-






Cześć kochane!
Niestety pogoda nie sprzyja spacerom i innym aktywnościom na świeżym powietrzu, więc cały dzień przesiedzę w domu, co chwilę popijając kubek gorącej herbaty. Są też tego plusy - wreszcie znajdę czas na odpisanie zaległych maili, oglądanie nowości na Waszych blogach i oczywiście na zaplanowanie notek na najbliższy czas.

Dzisiaj mam dla Was makijaż oka w jesiennej kombinacji kolorystycznej. Znalazły się w nim akcenty brązu, różu i fioletu.




Przyjrzyjmy się oku z bliska:





Niestety zdjęcia robiłam w godzinach wieczornych, stąd wszystko wyszło takie blade i przygaszone. W rzeczywistości kolory były bardziej żywe. Makijaż należy do jednych z pierwszych, które wykonałam, widzę parę niedoskonałości, ale mam nadzieję, że kolejne makijaże będą już na wyższym poziomie :).

Do pomalowania oka użyłam dwóch paletek Sleek: Au naturel i Curacao.










Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
14 września 2013 15:56 delete

Śliczny makijaż. Na co dzień jak dla mnie jednak za dużo, ale za niedługo będę miała większe wyjście, więc możliwe, że skorzystam z Twojego pomysłu, bo jest dosyć bezpieczny, ale efektowny. Na mocniejszy, bardziej kolorowy mimo wszystko nie zdecyduję się:)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
14 września 2013 16:23 delete

Makijaż wyszedł Ci super, bardzo mi się podoba ;)

Reply
avatar
Evv vie
AUTHOR
14 września 2013 16:35 delete

Masz piękne oczy a makijaż niezwykle to podkreśla. Przymierzam się do zakupu paletki Sleek ale nie wiem jak jest z trwałością cieni oraz ich napigmentowaniem - mam już naprawdę sporą kolekcję cieni (zajmują całą szufladę) a do tej pory nie znalazłam idealnego, co by się dobrze trzymał. Oczywiście baz pod cienie również próbowałam.
Będę tutaj zaglądać częściej oraz obserwować:-)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
14 września 2013 17:05 delete

Cudowne kolory. Bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 września 2013 17:31 delete

Dziękuję za komentarz :). Jeżeli chodzi o paletki Sleek to jestem zadowolona z ich trwałości (trzymały się u mnie w nienaruszonym stanie przez cały dzień, mimo że miałam intensywny trening trwający 2 godziny, więc można powiedzieć, że przetestowałam je w trudnych warunkach). Jeżeli chodzi o pigmentację, to na ręku wygląda ona rewelacyjnie. Wszystko zależy od Twojej powieki. Ja niestety jestem posiadaczką bardzo delikatnej, cienkiej powieki. Przyzwyczaiłam się już do tego, że bardzo trudno jest mi zasłonić cieniami moje widoczne żyłki. Może u Ciebie problem jest podobny? Zbawieniem dla mnie jest baza Artdeco ( wszelkie inne, które testowałam nie przynosiły żadnej poprawy ) oraz lekkie moczenie cieni nawet tych prasowanych ( ale to jest już moja własna pomysłowość, która u mnie działa, ale nie wiem, jak u innych ). Paletki Sleek nie moczę, ale z innych firm cienie (np Essence ) już tak.

Reply
avatar
Daquerre
AUTHOR
14 września 2013 17:58 delete

Ślicznie wygląda na oczach :)

Reply
avatar
14 września 2013 19:08 delete

bardzo śliczny makijaż a oczy masz cudowne;)

Reply
avatar
angees
AUTHOR
14 września 2013 21:30 delete

Śliczny makijaż, bardzo Ci taki pasuje ;) Muszę też popróbować podkreślać bardziej dolną powiekę, u Ciebie ten fiolet wygląda świetnie! :)

Reply
avatar
15 września 2013 10:26 delete

Ale pięknie Ci w tym makijażu, super ;)

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
15 września 2013 15:30 delete

i tak jest prześliczny :)

Reply
avatar
15 września 2013 18:01 delete

Ślicznie Ci wyszło! A na zdjęciach wyglądasz jak laleczka :)

Reply
avatar
rogaczki
AUTHOR
15 września 2013 20:56 delete

górna powieka podoba mi się bardzo, ale z dolną już wydaje się za ciężko... gdyby na dole ta kreska czy roztarcie cienia było węższe, byłoby lepiej :) ale wiadomo, ile osób tyle opinii. górna powieka za to perfekcyjna, bardzo podobają mi się takie kolory.
pozdrawiam, A

Reply
avatar
kudels
AUTHOR
15 września 2013 21:44 delete

jestem pod ogromnym wrażeniem, zarówno makijażu , jak i bloga :) wow!

Reply
avatar
puszka
AUTHOR
16 września 2013 23:38 delete

Bardzo ładny makijaż, aż miło popatrzeć, bo mnie ostatnio zupełnie wena opuściła. Paciam sobie i paciam przez pół godziny, a później patrzę w lusterko, a tak jedna wielka plama i do zmywania wszystko :/ Chyba ta pogoda za oknem odbiera wenę, dobrze, że chociaż z paznokciami tak nie mam :)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
17 września 2013 09:55 delete

Świetny makijaż i jeszcze wisuje się w trendy, roztarłabym minimalnie górną granice

Reply
avatar
trzypotrzy
AUTHOR
17 września 2013 10:45 delete

kiedyś byłam na kursie makijażu i instruktorka powiedziała nam, że jak nie mamy pomysłu na kolor dla zielonych oczu to najlepiej wybrać fioletowy :) nie myliła się :) ja kiedy nie mam czasu na szaleństwa też wybieram taki styl :)
bardzo fajnie, bo naturalnie :)
pozdrawiam!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com