Paznokcie w kolorze nude

wtorek, września 17, 2013 21 Comments A+ a-






Cześć kochane!
Dawno nie prezentowałam Wam żadnego nudziaka. Pogrzebałam w folderach archiwalnych i tak znalazłam ten oto lakier :).








Lakier, który widzicie na zdjęciach, to delikatny róż firmy Claire's z mojej mini kolekcji, którą nazywam pastelami.

Krycie 2 grube warstwy, albo 3 cienkie. Pamiętam, że byłam tym kolorem całkowicie zauroczona i bardzo dobrze się w nim czułam. Niestety dosyć szybko pojawiły się u mnie odpryski ( na 3 dzień ), dlatego ciągle moje poszukiwanie idealnego, delikatnego różu są aktualne...Muszę bliżej przyjrzeć się szafie Essie :).








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

21 comments

Write comments
Oliwka
AUTHOR
17 września 2013 14:56 delete

Bardzo ładnie się prezentuje ;)

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
17 września 2013 15:02 delete

Uwielbiam takie odcienie :D

Reply
avatar
17 września 2013 15:55 delete

Piękny kolor;) i cudne paznokcie;)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
17 września 2013 16:02 delete

uroczy pudrowy róż, wygląda bardzo dziewczęco :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
17 września 2013 16:55 delete

Bardzo ładny lekko różowy nude :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
17 września 2013 16:58 delete

ale piękny- kocham takie ♥

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
17 września 2013 16:58 delete

przepiękny kolori ma świetne krycie :) SLICZNIE !

Reply
avatar
Nani
AUTHOR
17 września 2013 18:22 delete

A ja właśnie stwierdziłam, że w swojej kolekcji nie mam żadnego nudziaka - toż to skandal! ;)
jakie masz perfekcyjne dłonie <3

Reply
avatar
Katrina
AUTHOR
17 września 2013 20:40 delete

Dla mnie bardziej delikatny róż niż nude, ale i tak bardzoo mi się podoba :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
17 września 2013 22:11 delete

ale ładny <3 uwielbiam efekt, jaki dają nudziaki
dłonie wyglądają tak świeżo i czysto :)

Reply
avatar
BeautynLiving
AUTHOR
17 września 2013 22:36 delete

Uwielbiam takie kolory, paznokcie wyglądają bardzo elegancko :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
17 września 2013 22:59 delete

bardzo podobaja mi się takie kolory ;)

Reply
avatar
17 września 2013 23:10 delete

świetny i wcale nie nudny z niego egzemplarz :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
17 września 2013 23:55 delete

ślicznie wygląda na Twoich paznokciach, ja jednak nie przepadam za takimi jasnymi kolorami, chyba, że jako baza pod wzorki :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
18 września 2013 17:42 delete

cudowne paznokcie... piękna płytka

Reply
avatar
Pulinka
AUTHOR
18 września 2013 19:39 delete

nudziaki są świetne :) spróbuj poszukać czegoś w Golden Rose ;)

Reply
avatar
Plotkara
AUTHOR
18 września 2013 23:25 delete

cudownie się prezentuje :)

Reply
avatar
kadik babik
AUTHOR
19 września 2013 12:39 delete

takie uwielbiam najbardziej :*

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
19 września 2013 17:26 delete

piękne i delikatne :) Świetna tonacja lakieru :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com