Po królewsku

wtorek, września 10, 2013 16 Comments A+ a-




Cześć kochane!
Właśnie pracuję nad nowościami, które szykuję na przyszły miesiąc :). Nie chcę Wam zdradzać, co takiego dokładnie kryje się pod hasłem "nowości", ale mam nadzieję, że będziecie miło zaskoczone i w pełni zaakceptujecie mój pomysł na dalszy rozwój.

Nie chcę, by blog w najbliższym czasie świecił pustkami, stąd odkopałam zdjęcia archiwalne. Wydaje mi się, że ten wzorek nosiłam w okresie zima/wiosna. Niestety widać spore wytarcia końcówek, a nawet o zgrozo odprysk na kciuku, ale zdjęcie robiłam bodajże 4 dnia noszenia ( o tej porze roku, gdy wracam z zajęć jest już ciemno, a w takich warunkach staram się nie robić zdjęć, dlatego zazwyczaj zdjęcia robię dopiero wtedy, gdy trafię akurat na powrót do domu o wcześniejszej godzinie).



Lakier, który użyłam to Wild Heart J122 firmy Joko ( potwornie farbuje skórki, ale na szczęście płytka była cała ). Zależało mi na zrobieniu motywu "królewskich" dłoni, stąd dodałam sporo złotych cyrkonii i bulionu. 




Jutro pokażę Wam wzorek na stopach, który zrobiłam do kompletu :).

Buziaki!


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
SheLazY
AUTHOR
10 września 2013 15:24 delete

bardzo ładne! ;) podoba mi się ten barokowy efekt
i czekam z niecierpliwością na te nowości ;p

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
10 września 2013 16:18 delete

Co tam odpryski poczułam się jakbym była na planie jakiejś Bollywoodzkiej superprodukcji! Cudo! Jest fajnie, bogato i elegancko!

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
10 września 2013 17:35 delete

Bardzo fajnie to wygląda ;) Na prawdę jest królewskie, cyrkonie świetnie się prezentują na tym kolorze :)

Reply
avatar
10 września 2013 17:36 delete

świetne są takie zdobienia, ten mix cyrkonii i bulionu mnie zachwyca :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
10 września 2013 17:37 delete

ale ślicznie ;) szkoda tylko że lakier taki ciemny ;p

Reply
avatar
Claudia C.
AUTHOR
10 września 2013 17:56 delete

Wow, what pretty color and the model looks amazing :)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
10 września 2013 19:40 delete

Klasa sama w sobie :) PIekne!

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
10 września 2013 21:07 delete

Cudowne, eleganckie, wytworne, piękne :D

Reply
avatar
10 września 2013 21:38 delete

bardzo fajnie to wygląda, skojarzyło mi się z orientem :)

Reply
avatar
Nani
AUTHOR
10 września 2013 23:22 delete

Super pomyślane! Dobrze, że najbardziej "bogate" są tylko dwa, na wszystkich to mógłby być lekki przesyt ;)
Bardzo mi się podobają!

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
10 września 2013 23:53 delete

Francja elegancja, fiu fiu! Bardzo mi się podoba ;) Alez jestem ciekawa tych nowości!

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
12 września 2013 20:53 delete

piękne.. naprawdę po królewsku:)

Reply
avatar
Justine145
AUTHOR
14 września 2013 15:46 delete

piękne zdobienie ;)

Reply
avatar
Pulinka
AUTHOR
15 września 2013 14:09 delete

przypomina barko trochę :) bardzo ładnie :)
chyba każda lakieroholiczka prowadząca blog boryka się z problemem światła podczas późnej jesieni, całej zimy i początku wiosny ;<

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com