Projekt Bajka - Król Lew

wtorek, września 24, 2013 16 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!
23 września miał ruszyć Projekt Bajka. Nie jestem pewna, czy zabawa wypaliła, ale skoro już wyraziłam chęć wzięcia udziału, to przygotowałam wzorek chociaż na pierwszy tydzień. Czy będę kontynuowała zabawę...jeszcze nie wiem.

Król Lew - u mnie to bardziej żyrafa, albo jakiś gepard ( swoją drogą oglądałam ostatnio sporo programów przyrodniczych i jakoś to zwierzę najbardziej  zagościło w mojej pamięci ). 





Najpierw paznokcie pokryłam 2 warstwami cytryny Claire's. Potem złotą i brązową farbką malowałam niechlujne kropki, paski itp. Może wyszło z tego troszkę bałaganu, ale taki efekt był zamierzony :). Czy wyglądało to ładnie ? hmm..mam wątpliwości, ale dla osób, które lubią oryginalność i rzucające się w oczy paznokcie myślę, że trafiłam w sedno. 





Czy używała któraś z Was odżywkę Joko Bio? 
Jest to mój nowy nabytek, ale nie wiem, czy dobrze spełni się jako baza. 
Jeżeli macie jakieś doświadczenia z odżywkami Joko, to dajcie znać :).

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
Dagusia
AUTHOR
24 września 2013 20:45 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
Dagusia
AUTHOR
24 września 2013 20:46 delete

ślicznie kochana ♥ masz zdolności :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
24 września 2013 20:52 delete

ładnie ładnie :D

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
24 września 2013 20:56 delete

mnie się podoba, bardzo modny i przyjemny wzór :)

Reply
avatar
24 września 2013 20:57 delete

swietna pantereczka !! podoba mi sie bardzo :)

Reply
avatar
24 września 2013 21:10 delete

Coś jest z tym Królem Lwem na rzeczy - te cętki wyszły idealnie :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
24 września 2013 21:49 delete

To była moja ulubiona bajka w dzieciństwie! :D Świetny mani :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
25 września 2013 13:39 delete

bardzo mi się podoba... też chcę takie

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
25 września 2013 16:21 delete

Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
25 września 2013 19:04 delete

Bomba! Świetnie oddany motyw! :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
25 września 2013 19:54 delete

Cętki świetne, ale przyznam szczerze że liczyłam na jakiegoś Simbe albo Mufase noo ewentualnie Rafikiego ;)

Reply
avatar
25 września 2013 21:03 delete

Wyszło bardzo ciekawie :)

Reply
avatar
Nani
AUTHOR
26 września 2013 13:35 delete

Bardzo ciekawe, dla mnie to panterka, ale to też dzikie zwierzę ;)
Uwielbiam jasne paznokcie!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com