Recenzja zestawu czterech lakierów Tribal Special Texture Born Pretty Store

sobota, września 28, 2013 14 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Kilka tygodni temu w ramach współpracy z internetowym sklepem Born Pretty Store w kategorii nail art otrzymałam zestaw 4 lakierów po 6 ml każdy i mini pudełeczko płatków nasączonych zmywaczem.





Sklep Born Pretty Store ma w sprzedaży siedem takich zestawów w różnej kolorystyce. Dla siebie wybrałam numer #15, w skład którego wchodzi: malinowa czerwień, jasny fiolet, ciemny niebieski i pomarańcz z domieszkami złota. Próbowałam jak najlepiej odzwierciedlić ich rzeczywiste kolory na zdjęciach, ale niestety mało fotogeniczne z nich lakiery :). 

Każdy lakier posiada mnóstwo brokatowych drobinek, które rozjaśniają kolor i dodają błysku. Niestety nie są to lakiery mocno kryjące, 2 warstwy to minimum na pokrycie całego paznokcia, ale lepiej dodać jeszcze kolejną, aby całkowicie zasłonić prześwitujące końcówki. Niestety pokryłam paznokcie tylko 2 warstwami, a potem żałowałam, że nie dodałam trzeciej. Konsystencja jest dosyć rzadka, a pędzelek szeroki, przez co miałam trochę problemów, by równomiernie manewrować wokół skórek i uniknąć ich zachlapania. Najbardziej pozytywnie zauroczyła mnie faktura..mieszanka brokatu i piasku :). Trwałość 4 dni ( testowana z odżywką i top coat'em). Jeżeli chodzi o czas schnięcia, to jest on wydłużony ze względu na grubość warstw.






Według zapewnień producenta lakiery nie zawierają toluenu, formaldehydu i innych kłopotliwych substancji.

Zestaw ten możecie kupić tutaj za $6,65






Do zestawu 4 lakierów został dołączony zmywacz. Muszę się Wam przyznać, że zostałam jego ogromną fanką. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do wszelkich zmywaczy w pudełeczkach wypełnionych gąbkami, czy też właśnie gotowych wacików nasączonych płynem. A tu miła niespodzianka :). Zmywanie kłopotliwej faktury nigdy nie było, aż tak przyjemne! Na zmycie 10 piaskowych paznokci wykorzystałam tylko dwa waciki, wcale nie farbując przy tym skórek. Mój zmywacz ma zapach zielonej herbaty - bardzo przyjemny i co najważniejsze nieduszący i nieprzeszkadzający. Nikt z domowników nawet nie poczuł, że chwilę wcześniej zmywałam lakier. Co najdziwniejsze waciki są bardzo, bardzo cieniutkie. Nie mam pojęcia, jakie informacje zawiera ich skład, ale strasznie spodobało mi się to, że moja płytka i skórki były niesamowicie nawilżone, jakby wysmarowane wsiąkniętą już oliwką. To będzie mój zmywacz na podróże, bo mini pudełeczko zmieści się praktycznie wszędzie.






Przypominam, że robiąc zakupy w Sklepie Born Pretty Store 
i wpisując kod ZBL91 dostaniecie 10% zniżkę.




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
frambuesa
AUTHOR
28 września 2013 16:43 delete

Ale cudownie się prezentują :) mają świetną strukturę :)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
28 września 2013 16:46 delete

Niebieski do mnie przemawia :D

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
28 września 2013 17:24 delete

ale cudowne są ♥

Reply
avatar
28 września 2013 19:51 delete

Piaski całkiem fajne. A ten zmywacz? Rewelka :D

Reply
avatar
Alieneczka
AUTHOR
28 września 2013 22:44 delete

wszystkie są prześliczne, szczególnie niebieski i róż *.*

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
29 września 2013 09:39 delete

piękne te piaski :D a najlepszy ten niebieski :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
29 września 2013 12:23 delete

Świetna faktura :) Malinowy i niebieski są śliczne

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
29 września 2013 14:47 delete

Śliczne te lakiery ;)

Reply
avatar
29 września 2013 14:50 delete

Przepiękne żywe kolorki <3

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
29 września 2013 23:07 delete

Tylko niebieski mi się spodobał ;)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
30 września 2013 11:40 delete

kolory ładne... ja jednak jesienią stawiam na bardziej stonowane i gładkie emalie

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
1 października 2013 19:44 delete

Śliczne piaseczki, wszystkie mi się podobają, ale wygrywa niebieski :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com