Różowy makijaż oka

wtorek, września 03, 2013 26 Comments A+ a-



Cześć kochane!

Czas na kolejny makijaż w moim wykonaniu. Tym razem w rolach głównych róż i zieleń ( ciekawe połączenie, nieprawdaż? )

Jak zwykle nie czuję się pewnie publikując swoją twarz, ale co mam poradzić, gdy jestem niefotogeniczna i powie mi to każdy, kto mnie zna :). Pogodziłam się już z faktem, że na fotkach "z rączki" moja twarz wychodzi jakby to powiedzieć...hmm inaczej, gorzej, źle xD


Przejdźmy teraz do samego oka. Prezentowało się ono o tak:


Ciągle jeszcze ćwiczę rozcieranie i malowanie prostej kreski :) A o brwiach wolę nie wspominać, bo rosną i układają się nie po mojej myśli.


A co użyłam?




Jak widzicie powyżej do pomalowania oka użyłam dwóch paletek Sleek oraz cienia firmy Kobo. Najpierw jeszcze powiekę pokryłam bazą firmy Art Deco.




Zapraszam na mój Fanpage


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
beauty-tester
AUTHOR
3 września 2013 13:11 delete

naprawdę ładnie wyszło :)
zapraszam do mnie :)

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
3 września 2013 14:38 delete

Slicznie :) Chciałąbym tak potrafić :)

Reply
avatar
oneself
AUTHOR
3 września 2013 15:12 delete

ja nigdy nie potrafię namalować prostej kreski :/
a Twoja jest piękna :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
3 września 2013 16:13 delete

pięknie wygląda! nigdy nie miałam nic różowego na oczach, muszę spróbować;)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
3 września 2013 16:14 delete

Co prawda mi w różu jest niezbyt twarzowo ale u Ciebie jest idealny :) Bardzo fajny makijaż :) Ja mam zawsze problem ze zrobieniem równego przejścia między cieniami :/

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
3 września 2013 16:17 delete

Na pewno potrafisz :)Więcej wiary w siebie, dużo ćwiczeń i będzie pięknie :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
3 września 2013 16:17 delete

Z kreską to i ja mam problemy :) Dziękuję!

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
3 września 2013 16:18 delete

Spróbuj, a może się przekonasz do różu :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
3 września 2013 16:20 delete

Moim koszmarem są również te przejścia, ale ciągle ćwiczę i na szczęście widzę poprawę :) Trzymam kciuki za Ciebie, aby przejścia były jak najbardziej płynne :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
3 września 2013 16:21 delete

Dziękuję :) W wolnej chwili na pewno zajrzę :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
3 września 2013 16:29 delete

Bardzo dziewczecy :)

Reply
avatar
aliza z.
AUTHOR
3 września 2013 18:01 delete

Muszę się zabrać za intensywne ćwiczenia :)

Reply
avatar
Nani
AUTHOR
3 września 2013 18:03 delete

Żebym ja umiała tak kredkę nałożyć... :)

Reply
avatar
3 września 2013 18:34 delete

Świetny makijaż i jakie subtelne przejścia :)

Reply
avatar
okiem m-a
AUTHOR
3 września 2013 20:27 delete

Uwielbiam takie kocie oczka!;)

Reply
avatar
alea
AUTHOR
3 września 2013 21:12 delete

ładne oko!
ściskam

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
4 września 2013 00:08 delete

Uwielbiam takie pastelowe, delikatne i kobiece makijaże! :)

Reply
avatar
Nippi
AUTHOR
4 września 2013 08:16 delete

Bardzo ładnie Ci wyszedł makijaż, taki delikatny idealny na co dzień ;)

Reply
avatar
Ann
AUTHOR
4 września 2013 12:27 delete

Bardzo ładny makijaż :) ślicznie Ci w nim ! :)

Reply
avatar
5 września 2013 13:55 delete

bardzo ładny makijaż! ;)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
5 września 2013 21:02 delete

Cudowny! :)
Ten zielony akcent jest ciekawy :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com