Stopy do kompletu

środa, września 11, 2013 13 Comments A+ a-





Cześć kochane!
Wczoraj zapowiadałam dzisiejszy wzorek, więc czas się wywiązać z obietnicy :). Rzadko maluję podobne wzorki na dłoniach i na stopach, ale tym razem zrobiłam wyjątek.








Lakier to oczywiście Wild Heart J122 Joko. Na największych paznokciach dodałam cyrkonie i bulion. 

Nawet nie wiecie, jak tęsknię za upałem :)

Już jakiś czas temu zostałam otagowana przez gosiamysz 
Odpowiem tylko na jedną część :)

1. Gdybyś złapała złotą rybkę o co byś ją poprosiła?

 O zdrowie dla mojej rodziny.

2.  Kosmetyk bez którego nie możesz żyć?

Jeżeli mam wybrać tylko jeden, to krem do rąk ( może pełnić funkcje balsamu do ciała, kremu do stóp, twarzy, nawilżacza do ust itp. ) 

3. Ulubiona piosenka?

 Nie posiadam takiej :). Często się zdarza, że coś mi wpadnie w ucho.

4. Najzabawniejsze przeżycie z Tobą w roli głównej?

 Gdzieś na YouTube krąży filmik, w którym grałam bohaterkę telenoweli. Telenowela została wymyślona i nakręcona przez moją klasę w liceum na konkurs ( zajęliśmy 2 miejsce, do dziś uważam to za niesprawiedliwość, ale zabawa była fajna przy tym).

5. Kawa czy herbata?

 Zdecydowanie herbata w każdej postaci i (prawie) o każdym smaku. Nie przepadam za kawą.

6. Osoba, która jest dla Ciebie autorytetem?

 Moja opiekunka z czasów dzieciństwa. Złota kobieta, o czystym, nieskazitelnym sercu i mnóstwem dobroci.

7. Optymistka czy pesymistka?

Zależy od sytuacji. Nieraz zdarzają się gorsze dni i czarne myśli, ale jednak przeważa we mnie optymizm i chęć działania :).

8. Gdy byłaś mała kim chciałaś zostać?

 Od zawsze chciałam zostać nauczycielką matematyki. Moje preferencje zmieniły się w liceum, ale do tej pory coś mnie ciągnie do tego zawodu :).

9. Szczerość czy kłamstwo? Uzasadnij, co wolisz usłyszeć.

Myślę, że nawet najgorsza prawda, lepsza jest od kłamstwa. Sama staram się być szczera i mówić prosto w twarz, co mi nie pasuje/z czym się nie zgadzam.

10. Najfajniejszy prezent jaki dostałaś?

Uważam, że każdy prezent, który dostałam, czy ten materialny, czy ciepłe słowo było na wagę złota. Jednakże prezentem, który wpłynął na kształtowanie się mojej osobowości było dostanie na 6 urodziny pięknego królika, który mimo że już nie jest ze mną od kilku lat, nadal jest gdzieś głęboko w serduchu i z wielką radością patrzę na zdjęcia, które mi po nim zostały. 
 
11. Książka czy film?

Różnie, ale zazwyczaj idę na łatwiznę i wybieram film :).



Buziaki

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
Justyna Łach
AUTHOR
11 września 2013 15:34 delete

Kolor lakieru jest obłędny a całość idealna!!! :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
11 września 2013 16:21 delete

cudne to! aż chyba sięgnę po bulion i wykombinuję coś podobnego

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
11 września 2013 17:00 delete

jaj ale masz sliczny kształt paznokci

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
11 września 2013 18:07 delete

wow, ale genialny efekt :) !

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
11 września 2013 19:03 delete

pazurki świetne :D

Reply
avatar
11 września 2013 19:23 delete

ale piękne pazurki!
Ja niecierpię swoich u stóp, każdy inny! :<
A Twoje takie ładne! :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
11 września 2013 20:30 delete

Jakie ładne pazurki :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
11 września 2013 23:44 delete

Cudownie wyglądają stópki! Przepiękny lakier :) W ogóle zawsze mnie przerażają zdjęcia w tych separatorach bo jak ja je założę na swoje paluchy to mam wrażenie, że zaraz mi one odpadną - tak boli xD

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
12 września 2013 00:09 delete

Ładne pazurki, fajnie wygląda taki ciemny lakier :)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
12 września 2013 20:06 delete

Ależ one niesamowicie piękne.

Reply
avatar
Nani
AUTHOR
13 września 2013 17:59 delete

Widzę że stópki pasujące to pazurków u rąk ;)

Są tak samo pięknie! A ich połączenie musi wyglądać obłędnie :)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
17 września 2013 17:43 delete

o łał, mega gustownie i elegancko, podoba mi się! :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com