Beauty Shine - Pearl Sand 7140

środa, października 09, 2013 12 Comments A+ a-




Cześć kochane!

Coraz mniej postów na blogu, ale planuję w najbliższy weekend nadrobić przygotowanie zaległych zdjęć i ułożenie grafiku postów na obecny miesiąc. Muszę popracować nad systematycznością :). A dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru Donegal z serii Beauty Shine Pearl Sand 7140.

Nie przepadam za perłowymi odcieniami, ale podoba mi się jego odcień - jest to delikatna brzoskwinia, która w buteleczce wygląda jaśniej niż na paznokciach.




Lakier bardzo dobrze się rozprowadza i nie pozostawia smug. Pędzelek jest tradycyjny, jak w każdej buteleczce Beauty Shine. Mnie osobiście bardzo odpowiada, manewrowanie przy skórkach nie sprawiło żadnego problemu. Jedyny minus to krycie. Pozostałe lakiery, które miałam możliwość przetestować pełne krycie osiągały już przy drugiej warstwie. W przypadku Pearl Sand trzy warstwy to minimum, a i tak widać lekkie prześwity końcówek.

Zmywanie bardzo przyjemnie i szybkie. Trwałość 4 dni ( testowane z odżywką i top coat'em ).

Jeżeli jesteście zainteresowane składem, to zapraszam do lektury tutaj

6 ml tego lakieru możecie dostać za 6,99 zł w sklepie internetowym firmy Donegal


A widziałyście już lakiery z kolekcji jesiennej?

Dla mnie bomba :)





A już jutro zapraszam na wzorek z tym oto lakierem. Tym razem bawiłam się stempelkami ;)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
Katrina
AUTHOR
9 października 2013 21:16 delete

Coś mi w nim nie pasuje...może jest zbyt perłowy? W każdym razie kolor nie dla mnie ;)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
9 października 2013 21:27 delete

śliczny kolor, ale wykończenie nie bardzo mi się podoba

Reply
avatar
9 października 2013 21:44 delete

a ja myślałam, że to będzie piasek po przeczytaniu tytułu ;)
bardzo podobny do pewnej sztuki Od Lovely z serii Gloss ike Gel, mi się podoba, ma coś w sobie :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
9 października 2013 22:12 delete

Bardzo ładny kolor, szkoda, że perłowe wykonczenie, w kremie byłby ładniejszy

Reply
avatar
Maliniarka
AUTHOR
9 października 2013 23:05 delete

zgadzam się, kolor fajny :) ale wolałabym krem lub shimmer

Reply
avatar
10 października 2013 10:19 delete

podoba mi się,taki jednocześnie delikatny i elegancki :)

Reply
avatar
10 października 2013 20:41 delete

Bardzo ładna brzoskwinka :)

Reply
avatar
LakieroweLove
AUTHOR
10 października 2013 22:11 delete

Jak dla mnie kolor ekstra!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com