GR Rich Color 31 + rezenzja pędzla ze sklepu Born Pretty Store

sobota, października 19, 2013 25 Comments A+ a-







Cześć dziewczyny!
Lekka przerwa na blogu, ale nie zapomniałam o Was :). Na dzisiaj przygotowałam kwiatowy wzorek one stroke, który wykonałam przy użyciu płaskiego pędzelka. Pędzelek dostałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym Born Pretty Store. Wybrałam numer 4, który tak naprawdę jest przeznaczony do  żelu, ale właśnie takie pędzelki najlepiej sprawdzają się do techniki malowania farbkami akrylowymi. Pędzelek znajdziecie w kategorii nail art, a dokładnie tutaj. Jego cena wynosi $2.73, ale przypominam o 10% procentowej zniżce, którą możecie otrzymać po podaniu kodu:



Pędzelek prezentuje się właśnie tak, jak poniżej, czyli tradycyjnej długości z długą rączką, na którą należy uważać, gdy się używa aceton ( niestety kilka moich pędzelków po kontakcie z acetonem dostało odbarwień ).



Jak możecie zobaczyć pędzelek jest ścięty na prosto. Malowanie nim nie sprawiło mi żadnego kłopotu i bez problemu poradziłam sobie z drobnymi elementami kwiatka. Nie doświadczyłam też niemiłej sytuacji, jaką jest wypadanie włosia. Moje trzyma się bardzo dobrze i po umyciu nie zmieniło swojego pierwotnego ułożenia.

Będąc na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek otrzymałam od firmy Golden Rose piękny lakier z serii Rich Color o numerze 31. Od razu bardzo  spodobał mi się jego odcień, więc zdecydowałam, że muszę go wypróbować na swoich paznokciach.



Myślę, że kolor doskonale wpisuje się w trendy obecnej jesieni. Pełne krycie otrzymałam po dwóch warstwach, a jak się nim malowało? Mam nadzieję, że wkrótce się o tym przekonacie. Miesiąc temu zapowiadałam pewne zmiany na moim blogu i zmiany te dotyczą prowadzenia videobloga, a dokładniej kanału na YouTube, gdzie będziecie mogły oglądać cały proces malowania moich paznokci -od nałożenia warstwy odżywki, aż po ostateczną warstwę w postaci top coat'u. Malując ten wzorek starałam się nakręcić film, ale jego ostateczny efekt zostanie opublikowany pewnie w przyszłym tygodniu.





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

25 comments

Write comments
Agni
AUTHOR
19 października 2013 20:25 delete

Wow! Niesamowite połączenie! Chciałabym umieć malować takie kwieciste cuda! ♥

Reply
avatar
19 października 2013 21:13 delete

lakier bazowy świetny a one stroke powala :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
19 października 2013 22:37 delete

kurcze co za cudo na paznokciach :D ten kwiatek jest piękny :D

Reply
avatar
worldglossy
AUTHOR
19 października 2013 23:09 delete

napatrzec sie nie moge. ;)

Reply
avatar
alizall z.
AUTHOR
19 października 2013 23:17 delete

Kolor idealny na jesień, kwiaty one stroke wyszły perfekcyjnie! Zazdroszczę :)

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
19 października 2013 23:18 delete

piękne paznokcie :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
19 października 2013 23:21 delete

Przepięknie :) Rich Color wymiatają! Jestem zakochana w tej serii. Kwiatowy wzór dodaje niepowtarzalnego uroku :)
Dzięki Tobie wiem już jak wykorzystam moje nieużywane pędzelki do żelu! :D

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
20 października 2013 00:00 delete

boskie kwiaty ma ten lakier, śliczny jest:)

Reply
avatar
angees
AUTHOR
20 października 2013 00:02 delete

całość prezentuje się świetnie :) Bardzo fajny ten GR :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
20 października 2013 00:59 delete

fantastycznie to zmalowałaś! :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
20 października 2013 09:09 delete

Jak pięknie :) Ja po mojej dawnej nieudanej próbie One Stroke boję się na nowo spróbować :) Kolor Rich Color jest wyśmienity :)

Reply
avatar
Inulec
AUTHOR
20 października 2013 11:15 delete

Zamówiłam sobie ostatnio ten lakier i coraz bardziej ciesze się,że się na niego zdecydowałam :) a wzorek wyszedł Ci fenomenalny ! :)


-------------------------------------------------------
http://nanocnymstoliku.blogspot.com/

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
20 października 2013 11:33 delete

Piękny kolor tego GR, a pędzelkiem z BPS zrobiłaś cuda! :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
20 października 2013 12:14 delete

jaki numer lakieru ?

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
20 października 2013 12:20 delete

łooł! mega efektowne połączenie, piękne mani :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
20 października 2013 13:07 delete

Super ma kolor ten lakier GR, a kwiatki piękne!

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
20 października 2013 13:42 delete

Cudo <3 muszę wreszcie kiedyś sprawdzić, czy moje pędzelki się do tego nadadzą :D

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
20 października 2013 14:41 delete

fantastyczne kwiaty, ale bazowy kolor mnie nie przekonuje ;/

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
20 października 2013 20:51 delete

strasznie lubię serię Rich Color! moim zdaniem jakościowo są świetne! :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
22 października 2013 00:03 delete

wszystko świetnie ;) i baza i kwiatki boskie ;)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
22 października 2013 16:55 delete

ależ pięknie Ci wyszło, baza genialna :D

Reply
avatar
BlackRose
AUTHOR
27 października 2013 14:46 delete

Ładny kolor lakieru i piękne zdobienie. Bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
29 października 2013 10:46 delete

wspaniały kwiat wyszedł :) śliczny mani :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com