Halloween część 1

czwartek, października 31, 2013 8 Comments A+ a-






Część dziewczyny!
Dzisiaj Halloween :) Osobiście nie obchodzę tego obrzędu, ale motyw na paznokciach musiał się pojawić :).

Przygotowałam dla Was dwa różne wzorki, ale użyłam te same dwa lakiery. Drugi wzorek postaram się opublikować jeszcze dzisiaj do godziny 20 :). 





Lakiery, które użyłam to:
biel - 7142 Beauty Shine Pearl lou lou
czerwień - Beauty Shine 7107

Jak wykonałam wzorek?
1. Nakładamy cienką warstwę odżywki i czekamy, aż wyschnie.
2. Nakładamy jedną grubą warstwę bieli i nie czekając na wyschnięcie lakieru dodajemy kilka czerwonych kropek, które szybko rozmazujemy cienką igłą.
3. Paznokcie pokrywamy utwardzaczem.

I gotowe!



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
31 października 2013 17:47 delete

świetny pomysł z tymi kleksami, bardzo krwiście :)

Reply
avatar
kendall
AUTHOR
31 października 2013 18:46 delete

dobry pomysł, mniej zamieszania niż przy splatter :)

Reply
avatar
anetine
AUTHOR
31 października 2013 19:04 delete

Świetny pomysł na halloween'owe paznokcie ;) Zawsze podziwiam ludzi, którzy tworzą takie cuda na paznokciach, bo sama nie mam tyle cierpliwości ;)
Obserwuję i pozdrawiam;*

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
31 października 2013 19:15 delete

Ale fajne, podobają mi się takie cosie, będę musiała u siebie spróbować tej metody :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
1 listopada 2013 08:46 delete

fajnie wyszło :D

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
1 listopada 2013 15:12 delete

cudne, uwielbiam te zdobienia oblane ''krwią'' :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com