Halloween część 2

czwartek, października 31, 2013 17 Comments A+ a-






Część dziewczyny jeszcze raz!
Obiecałam, że do 20 godziny pojawi się drugi wzorek i obietnicy dotrzymałam.

Tym razem "rozlewająca się krew" na moich paznokciach :)




Lakiery, które użyłam to:
biel - 7142 Beauty Shine Pearl lou lou
czerwień - Beauty Shine 7107
Jak wykonałam wzorek?
1. Nakładamy cienką warstwę odżywki.
2. Następnie nakładamy dwie cienkie warstwy bieli i czekamy aż wyschnie.
3. Sondą zamoczoną w czerwonym lakierze malujemy naszą "krew".
3. Paznokcie pokrywamy utwardzaczem.
I gotowe!



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
alizall z.
AUTHOR
31 października 2013 19:56 delete

Krwawe mani, podoba mi się :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
31 października 2013 20:04 delete

Prawdziwie krwiste pazurki:)

Reply
avatar
31 października 2013 20:24 delete

podobnie jak poprzednie bardzo mi się podobają :)

Reply
avatar
31 października 2013 21:39 delete

gdybyś była wampirem, zapewne oblizałabyś palce :D
świetnie wyszło! :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
1 listopada 2013 09:12 delete

ładnie ładnie ładnie :D

Reply
avatar
Katrina
AUTHOR
1 listopada 2013 09:25 delete

Aż mam ochotę zmalowac coś podobnego :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
1 listopada 2013 09:52 delete

Trochę wampiryczne :D

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
1 listopada 2013 13:48 delete

Też myślałam o zrobieniu takiej spływającej krwi, ale w końcu postawiłam na inne rzeczy ;p

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
1 listopada 2013 14:17 delete

jest krew, jest moc :D super !

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
1 listopada 2013 18:51 delete

super, fajnie wygląda ;]

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
1 listopada 2013 21:17 delete

super! da się to jakoś zrobić bez sondy..? :(

Reply
avatar
Bisma Rauf
AUTHOR
2 listopada 2013 10:35 delete Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
avatar
Callais
AUTHOR
2 listopada 2013 19:06 delete

Takie wzorki najlepiej robić przy użyciu sondy, albo cienkiego pędzelka do zdobień. Oczywiście zwykłym lakierem również można, ale zawsze istnieje niebezpieczeństwo, że zdobienie wyjdzie nierówno, albo coś się nam za bardzo rozleje :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
2 listopada 2013 22:18 delete

to jeszcze zapytam gdzie kupiłaś swoją sondę? ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
3 listopada 2013 17:57 delete

Swoją sondę kupiłam 3 lata temu na Targach Kosmetycznych, ale od tego czasu sporo się zmieniło i obecnie sondę można dostać praktycznie w każdym sklepie internetowym, który ma w sprzedaży ozdoby do paznokci. Warto zwrócić uwagę na rozmiar sondy, bo ja już spotkałam się z trzema wersjami końcówek, ale ile tych rozmiarów jest w rzeczywistości, to nie mam pojęcia, ale pewnie sporo :). Za sondę może posłużyć także szpilka z okrągłą główką, końcówka długopisu, albo zaokrąglona końcówka rączki np. jakiegoś pędzelka malarskiego :). Jeżeli nie chcesz składać zamówienia w sklepie internetowym tylko, aby zakupić jedną sondę, to warto skorzystać z tych domowych sposobów :)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
3 listopada 2013 23:08 delete

iście krwiście soczyście :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com