Jesienny szyk, czyli Hean 182 i 183 w rolach głównych

poniedziałek, października 28, 2013 23 Comments A+ a-






Cześć dziewczyny!
Dzisiaj znowu jesienne brązy na blogu :). Zdobienie jest niezwykle proste, a jego wykonanie zajmuje bardzo mało czasu. Dlatego weźcie do rąk dwa lakiery, pędzel z cienką końcówką i twórzcie :).




Jak wykonać wzorek?

1. Nakładamy cienką warstwę bazy/odżywki.
2. Malujemy dwie warstwy lakieru Hean 183 Sweet Anise i czekamy, aż obie warstwy wyschną.
3. Cienki pędzelek moczymy w lakierze Hean 182 Ginger i malujemy "trójkąty".
Oczywiście jeżeli chcemy, aby nasze wzorki były idealnie równe doradzam wspomaganie się taśmą klejącą :).
4. Całość malujemy utwardzaczem/top coatem.

Gotowe! Prawda, że łatwe?




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

23 comments

Write comments
Chilli
AUTHOR
28 października 2013 14:18 delete

jeszcze się nie przekonałam do brązów :) ale trójkąty wypróbuję :D

Reply
avatar
Karotka
AUTHOR
28 października 2013 14:19 delete

Ojej! Jak ślicznie Ci to wyszło! :)

Reply
avatar
Cytrynka
AUTHOR
28 października 2013 14:25 delete

uwielbiam te brazy :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
28 października 2013 14:27 delete

Proste, ładne, efektowne. Nic tylko malować! :D Do tego ślicznie jesiennie kolory!

Reply
avatar
28 października 2013 14:38 delete

Ładne paznokcie :) Fajne jest to, że pasują na co dzień jak i na większe okazje

Reply
avatar
alizall z.
AUTHOR
28 października 2013 15:29 delete

Strasznie podoba mi się kolorystyka :)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
28 października 2013 15:35 delete

Ten nr 182 jest jednak nie dla mnie :( Podobał mi się na zdjęciach, ale wychodzi on zbyt brązowy. Nie lubię :(

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
28 października 2013 15:53 delete

ciekawie połączone :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
28 października 2013 15:56 delete

Proste, a jakie efektowne! :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
28 października 2013 16:36 delete

Do kolorów jeszcze się nie mogę jakoś przekonać, za to wykonanie mistrzowskie :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
28 października 2013 16:37 delete

Ten jaśniejszy jest śliczny :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
28 października 2013 16:48 delete

genialny efekt :) chyba sama kiedyś coś podobnego sobie zrobię ;)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
28 października 2013 17:23 delete

Łatwe i śliczne :) Szczególnie te dwa kolory razem.

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
28 października 2013 18:51 delete

Pewnie, że łatwe, ja zawsze robiłam trójkąty z taśmą :) Takie zdobienie w brązach bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
28 października 2013 19:54 delete

te lakiery są boskie :D a zdobienie z nimi rewelacja :D

Reply
avatar
angees
AUTHOR
28 października 2013 21:38 delete

Nie wiem czy pędzelkiem by mi to tak fajnie wyszło jak Tobie, dlatego ja się wspomagam taśmą :D a trójkąty na paznokciach mi się podobają :)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
28 października 2013 21:56 delete

trójkąty wyglądają bardzo ciekawie ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
28 października 2013 22:09 delete

super, proste a efektowne i eleganckie ;)

Reply
avatar
28 października 2013 23:15 delete

świetny mani, w sam raz na jesień :)
jakie równe te trójkąty ci wyszły ^^

Reply
avatar
malenka
AUTHOR
28 listopada 2013 12:04 delete

Piękne zdobienie :-)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com