Ostemplowana brzoskwinia Beauty Shine Pearl Sand :)

czwartek, października 10, 2013 25 Comments A+ a-




Cześć kochane!
Wczoraj na Fanpage'u bloga dodałam małą zapowiedź dzisiejszej notki. Zainspirowana zdobieniem Agni z Kosmetycznie i Życiowo postanowiłam pobawić się stemplami :). 

Metoda stemplowa nigdy nie wychodziła mi idealnie. Zawsze zrobię jakiś błąd - stempel źle się odbije, czy rozmaże..Wolę jednak wziąć do ręki pędzel i zamoczyć go w farbkach, niż ścierać nadmiar lakieru ze zdrapki i blaszki :). Oczywiście ze zdobień stemplowych nie zrezygnuję, a wręcz odwrotnie. Postanowiłam, że powinno się ich pojawiać znacznie więcej, bo jest to też dodatkowa motywacja do ćwiczeń i dojścia do perfekcji.




Wczoraj mogłyście przeczytać recenzję lakieru Pearl Shine 7140 Beauty Shine od Donegal, którego zdjęcia robiłam niestety późnym wieczorem i w dodatku wewnątrz pomieszczenia. A dzisiaj możecie zobaczyć, jak kolor prezentuje się w świetle dziennym z wykonanym wzorkiem i warstwą top coat'u.




I jak Wam się podoba lakier w takim wydaniu?




Co użyłam? 
baza: Joko Bio, główny odcień: Pearl Shine 7140 Beauty Shine, wzorek: Golden Rose Rich Colour Top Coat Quick Dry EF




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

25 comments

Write comments
Monik
AUTHOR
10 października 2013 22:12 delete

mam ten motyw blaszki :D a może bardzo podobny :D

Reply
avatar
Chilli
AUTHOR
10 października 2013 22:21 delete

a ja tam lubię stemple :) ćwicz, ćwicz bo praktyka czyni mistrza :D

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
10 października 2013 22:41 delete

Ślicznie wygląda z tym stempelkiem :) Ja dopiero niedawno zaczęłam próby ze stemplowaniem ale coś kiepsko mi to wychodzi... ;p

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
10 października 2013 22:50 delete

A się zawzięłaś na te stempelki :)

Reply
avatar
worldglossy
AUTHOR
10 października 2013 22:51 delete

jakie fajne kwiatuszki. ;)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
10 października 2013 23:12 delete

Super Ci wyszło! I normalnie aż się zarumieniłam. Dziękuję i cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :) Właśnie miałam pisać o tej płytce i pokazywać mój wzór. Niestety nie bardzo zdążyłam go obfocić, więc tylko 2 zdjęcia, ale muszą wystarczyć ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
10 października 2013 23:23 delete

Cudeńko!! Ależ przepięknie wygląda Twoje mani.

Reply
avatar
10 października 2013 23:24 delete

bardzo mi się podoba taka wersja stempli :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
10 października 2013 23:45 delete

Ja kocham stemplowanie, praktyka czyni mistrza;)

Reply
avatar
11 października 2013 10:13 delete

Podobają mi się te stemlepki na samym skraju paznokcia:) generalnie to podziwiam, bo ja jakoś od razu odrzuciłam te płytki, nieprzyjaźnie mi wyglądały :D

Reply
avatar
11 października 2013 11:32 delete

Pięknie to wyszło! Baw się stempelkami, baw, bo fajnie to wychodzi :D

Reply
avatar
alizall z.
AUTHOR
11 października 2013 13:15 delete

Fajnie wyszło! :) Ja jestem na etapie ćwiczenia stemplowania :)

Reply
avatar
Arcelia
AUTHOR
11 października 2013 19:33 delete

Bardzo ładnie :)
A lakier bazowy ma śliczny kolorek!

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
11 października 2013 19:47 delete

prześlicznie to wygląda :) tak kobieco i lekko !

Reply
avatar
Sempty007
AUTHOR
11 października 2013 21:00 delete

Śliczne paznokietki, bardzo ładny manicure, delikatny i kobiecy- bardzo w moim guście :) Zapraszam Cię do siebie gdybyś kiedyś miała chwilkę ;)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
12 października 2013 13:07 delete

<3 cudownie to wygląda, niedługo spróbuję coś podobnego!

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
12 października 2013 17:55 delete

o dla mnie stempelki są katorgą nigdy mi wyjść nie mogą ale co jakiś czas próbuje i ćwiczę może w końcu wyjdzie coś mądrego ;) a Twoje pazurki piękne ;)

Reply
avatar
13 października 2013 21:53 delete

Bardzo mi się podoba. Co do stempelków to bardzo lubię takie zdobienia

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
14 października 2013 00:05 delete

tak delikatnie, ale bardzo ładnie :)

Reply
avatar
mrimcia
AUTHOR
16 października 2013 21:23 delete

bardzo mi się podobają takie kolory :)

Reply
avatar
18 października 2013 10:16 delete

Bardzo mi się podoba, wyglądają tak subtelnie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com