Piaski z Born Pretty Store i biel Hean

niedziela, października 06, 2013 20 Comments A+ a-




Cześć kochane!
Wczoraj miałam okazję spotkać się ze wspaniałymi blogerkami na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek ♥ Zdjęcia jeszcze na karcie w aparacie, ale postaram się jak najszybciej wszystko ogarnąć i sporządzić krótką relację na blogu. 
Mam teraz mnóstwo energii i motywacji do tworzenia nowych wzorków :D.

Ostatnio na blogu [klik] prezentowałam Wam zestaw Tribal Special Texture, który dostępny jest do kupienia w sklepie internetowym Born Pretty Store ( dokładnie tutaj ). Tym razem lakiery te przedstawię trochę w innej postaci - jako kolorowy dodatek do białego lakieru Hean.




Chciałam, żeby wzorek był pozytywny, troszkę "kreskówkowy" i bardzooo kolorowy. Z końcowego efektu byłam zadowolona, bo spojrzenie na dłonie sprawiało uśmiech na mojej twarzy :). 

Wszystkie czarne elementy zostały namalowane cienkim pędzelkiem zamoczonym w farbce akrylowej. Do zrobienia kropek wspomagałam się sondą ( wiem, że muszę poćwiczyć kropkowanie ;) ).




Przypominam o zniżce w sklepie Born Pretty Store:




Co użyłam?
baza - Joko Bio
biały lakier - Hean 401
kolorowe lakiery - Tribal Special Texture #15
utwardzacz - top coat quick dry EF

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
worldglossy
AUTHOR
6 października 2013 17:14 delete

jakie fajne, kolorowe! a zastanawiałam się co by tu u siebie zmalować i chyba nasunęłaś mi pomysł! :D

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
6 października 2013 17:14 delete

Miło było Ciebie poznać :* Bardzo pozytywna z Ciebie kobieta z pięknymi paznokciami :) No i w końcu znalazłam osobę z tak chudymi paluszkami jak ja :P
Jak możesz to bardzo prosimy o przesłanie fotek ze spotkania na naszego maila. Z góry bardzo dziękujemy :*

A zdobienie pięknie wyszło. Bardzo lubię jakiekolwiek wzory na białym lakierze :)

Reply
avatar
6 października 2013 17:46 delete

Bardzo lubię takie radosne, kolorowe pazurki :) Cudo! :)

Reply
avatar
6 października 2013 18:40 delete

świetny mani :D
bardzo mi się podobają takie kolorowe, wesołe pazurki :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
6 października 2013 19:04 delete

Cieszę się, że moja praca Cię zainspirowała :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
6 października 2013 19:19 delete

fajne zdobienie i te kolory piasków super ;)
żałuję że mnie nie był o;/

Reply
avatar
LakieroweLove
AUTHOR
6 października 2013 19:54 delete

Fajne kolorowe pazurki masz ;)

Reply
avatar
antiii
AUTHOR
6 października 2013 20:04 delete

Kinia? właśnie znalazłam CIę przez CHilli :))
bede tu częściej ...

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
6 października 2013 21:38 delete

hi hi... :) ale fajne :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
6 października 2013 22:12 delete

bardzo pomysłowe zdobienie :) i takie kolorowe :)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
7 października 2013 00:45 delete

Cieszę się, że Cię poznałam! <3 Swietna z Ciebie babka!
A pazurki piękne! Po prostu zniewalające, a te czarne kreski wyglądają jak naklejki albo dorobione photoshopem! Genialne!

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
8 października 2013 17:14 delete

Ale ekstra, bardzo mi się podoba taki mani! Muszę wyciągnąć swoje piaski i też coś takiego zrobić :)

Reply
avatar
Justyna C
AUTHOR
8 października 2013 23:04 delete

Bardzo ładny, kolorowy i wesoły wzorek! :)

Reply
avatar
Hair World
AUTHOR
9 października 2013 10:04 delete

cudowne! bardzo mi sie podobaja!
zapraszam do mnie i do obserwacji :)
takingcareofhair.blogspot.com

Reply
avatar
9 listopada 2013 23:29 delete

Jak przecudnie !
________________________________________
http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com