Pierwsze Spotkanie Lakierowych Maniaczek w Warszawie 5.10.2013

sobota, października 12, 2013 11 Comments A+ a-




Cześć kochane!
Równo tydzień temu miałam możliwość uczestniczyć w Pierwszym Spotkaniu Lakierowych Maniaczek, które odbyło się w Warszawie w Restauracji Figga :). Już Wam o nim wspominałam w przedostatnim poście, ale czas napisać krótkie podsumowanie wydarzeń z tego dnia. Mam nadzieję, że nie jestem ostatnią uczestniczką, która się za to zabiera, bo nie chcę Was zanudzić wrzucaniem tych samych zdjęć :).

Punkt 13.00 rozpoczęło się spotkanie. 18 dziewczyn przyjechało z różnych części Polski, aby spędzić miło czas na pogaduchach o lakierach, kosmetykach, a nawet o życiu prywatnym :).

Jadąc na spotkanie nie wiedziałam czego się mogę spodziewać, ale w głębi serducha podejrzewałam, że będzie to udane spotkanie :). I nie myliłam się! Mimo, że żadnej z dziewczyn nie znałam wcześniej,etap niezręcznej ciszy szybko poszedł w niepamięć i na sali panowała wrzawa :). 

Wielkie podziękowania należą się trzem wspaniałym organizatorkom, które doskonale poradziły sobie z załatwianiem wszystkich potrzebnych spraw. A były nimi:





 Na spotkaniu gościły przedstawicielki z Vipery i Pierre Rene; Babeczki wykonała B.; Zdjęcie grupowe (niestety nie wszystkie dziewczyny są na zdjęciu )

Prezenty od sponsorów:

Po prawej moja "perełka" - Zoya :)

Niestety nie miałam za bardzo czasu na wykonanie jakiegoś bardziej ambitnego wzorku :). Postawiłam na delikatny fiolet. A moje paznokcie prezentowały się tak:


Lista uczestniczek spotkania:

1. www.aalimkaa.blogspot.com - organizatorka
2. www.zumaluje.blogspot.com - organizatorka 
3. www.lacquer-maniacs.blogspot.com - organizatorka



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Mania
AUTHOR
12 października 2013 23:08 delete

Szaleństwo! :D Obyście jak najczęściej się spotykały w tal doborowym towarzystwie ;)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
12 października 2013 23:09 delete

Miło mi było Ciebie poznać :* Oby więcej takich spotkań :) Miałaś niezłe szczęście co do wylosowanej Zoyki :D Była tylko jedna pełnowymiarowa :D Gratuluję :)

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
13 października 2013 00:53 delete

Cieszę się, że Cię poznałam! ♥ ♥ ♥

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
13 października 2013 07:42 delete

Było naprawdę super!
oby więcej takich spotkań :)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
13 października 2013 08:53 delete

jak szkoda, że mnie nie było:( może następnym razem:)
a wzorek, choć delikatny, bardzo ładnie sie prezentuje:)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
13 października 2013 12:03 delete

Super są takie spotkania, fajnie poznać dziewczyny znane z blogów :)
A ta Zoya ciekawie wygląda, pokaż ją na pazurkach :D

Reply
avatar
13 października 2013 18:14 delete

Same cudowności :) No to teraz czekam na swatche :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
13 października 2013 21:15 delete

czytam same cudowności na temat tego spotkania :D hehe następne mam nadzieję zaliczę. a ta zoyka prześliczna, zazdroszczę ;p

Reply
avatar
14 października 2013 16:52 delete

Aaa to Ty wylosowałaś tę Zoyę :D
Dzięki za przybycie! :*

Reply
avatar
EM
AUTHOR
17 października 2013 15:21 delete

wow, super :)
zapraszamy w wolnej chwili :)

Reply
avatar
xXJuleczkaXx
AUTHOR
19 października 2013 20:13 delete

Ilde dobroci :) Pazury genialne :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com