Podsumowanie miesiąca - wrzesień 2013

wtorek, października 01, 2013 10 Comments A+ a-


Cześć kochane :)
Wreszcie znalazłam chwilę czasu, by zebrać wszystkie posty z ostatniego miesiąca i przygotować krótkie podsumowanie :).

I już tradycyjnie przejdźmy do liczb:

W tym miesiącu napisałam: 10 postów
Miesiąc lipiec: 30 dni
Notka pojawiała się średnio co: 3 dni


Oczywiście wystarczy kliknąć na odpowiednie zdjęcie, a zostaniecie przeniesione do danej notki.


Na moich paznokciach znalazł się odcień Cappuccino. Niestety moja skóra na dłoniach jest za bardzo blada i nie czułam się dobrze z tym kolorem.



Miks trzech kolorów i pędzla w kształcie wachlarza pozwolił na powstanie gradientu. Kolor - tym razem fiolet :)



Pokazałam Wam także mój komplet nazwany " po królewsku"




Dawno nie było na moich paznokciach jasnych odcieni. Delikatny róż od Claire's mimo, że ma piękny kolor, niestety jest trudnym przepadkiem do rozprowadzania!



Nie zabrakło szaleństw z użyciem farbek akrylowych - Kubuś i jego Przyjaciele zagościli na moich paznokciach :)



Inspiracją była bajka Król Lew, ale u mnie wyszła panterka



W końcu mogłam napisać recenzję lakierowego zestawu ze sklepu Born Pretty Store



Nie zabrakło dwóch notek makijażowych 




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
1 października 2013 21:45 delete

Kubusiowe mani i mejkapy boskie :) super :)

Reply
avatar
PaniKa
AUTHOR
1 października 2013 21:56 delete

Kubusiowe są przepiękne!

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
1 października 2013 22:29 delete

ale pięknie malujesz i na pazurkach i na oczach :) te paznokcie z Kubusiem Puchatkiem są urocze :)

Reply
avatar
worldglossy
AUTHOR
2 października 2013 00:10 delete

Kubusiowe wymiatają. <3

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
2 października 2013 21:59 delete

cudowne pazurki i makijaż :)

Reply
avatar
3 października 2013 00:28 delete

jejku, wszystkie pazurkowe zdobienia są śliczne!! Kubuś puchatek, fioletowe, kolorowe... wszystkie, wszystkie. Podziwiam Cie! Masz talent;)

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
3 października 2013 09:29 delete

Wszystko mega :) omvre , królewskie i puchatki wygrały :D

Reply
avatar
luckywoman
AUTHOR
3 października 2013 14:18 delete

Paznokcie pięknie zdobisz! Ombre i królewskie są meeega :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

Reply
avatar
6 października 2013 13:14 delete

wow, ale cudne makijaże! i genialne zdobienia :))

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com