Trio z Donegal, czyli Sand Beige 7153, Deep Sapphire 7152 oraz Pearl Lou Lou 7142

piątek, października 25, 2013 12 Comments A+ a-






Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj mieszanka kolorystyczna z bieli, granatu i jasnego brązu. Dodałam jeszcze po jednej, dosyć sporej wielkości cyrkonii na kciuku i środkowym paznokciu, a palec serdeczny ozdobiłam paskami.





Lakiery, które użyłam to:

biel - Pearl Lou Lou 7142
jasny brąz - Sand Beige 7153


Pearl Lou Lou prezentowałam już Wam kilkakrotnie na blogu. Natomiast Deep Sapphire i Sand Beige to lakiery pochodzące z najnowszej kolekcji jesiennej ( prawda, że piękne? ). Ja jestem nimi oczarowana i na pewno na blogu pojawią się niebawem oddzielne notki z ich recenzjami :)





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
Monik
AUTHOR
25 października 2013 13:55 delete

no ciekawie :D nie wymaga jakiś zdolności :D podoba mi się :D

Reply
avatar
25 października 2013 15:04 delete

świetnie połączyłaś kobalt z nudziakiem :)

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
25 października 2013 20:42 delete

jak nie przepadam za brązami tak w tym połączeniu kompletnie mi nie przeszkadza, a całość mi się podoba :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
25 października 2013 22:43 delete

połączenie idealne :) uwielbiam te kolory.

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
25 października 2013 23:17 delete

fajne połączenie, podoba mi się :)

Reply
avatar
alizall z.
AUTHOR
25 października 2013 23:51 delete

Fajnie wygląda połączenie takich kolorów :)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
26 października 2013 10:49 delete

bardzo lubię brązy, a ten beż szczególnie przypadł mi do gustu:)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
26 października 2013 17:51 delete

powiem tak, połączenie znakomite ;)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
26 października 2013 19:29 delete

ładniutkie kolory, podoba mi się :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
28 października 2013 14:29 delete

prześliczny mix, pięknie połączyłaś kolorki :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com