Donegal Sand Beige 7153

poniedziałek, listopada 18, 2013 15 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!
Przedwczoraj zaczęłam kurację odżywczą moich paznokci, którą na bieżąco będziecie mogły śledzić na Facebooku [klik]. Oczywiście ostateczne efekty i ocenę przygotuję na oddzielną notkę na blogu, ale na nią będziecie musiały poczekać kilka tygodni :).

A tymczasem zapraszam Was na recenzję jesiennego odcienia z kolekcji Beauty Shine od Donegal. Numer lakieru to 7153, a nazwa Sand Beige.




Kolor to dla mnie jasny brąz. Nie każda z Was może czuć się dobrze w takim odcieniu, bo doskonale podkreśla bladość skóry. Co dziwne, ja się czułam bardzo dobrze, nosząc go przez całe 4 dni :).
Krycie zaskoczyło mnie pozytywnie! Spodziewałam się, że będzie to słabo kryjący lakier, a okazało się, że wystarczyły dwie średniej grubości warstwy na całkowite pokrycie płytki kolorem. 

Pędzelek tradycyjny, jak przy lakierach Donegal. Bardzo dobrze mi się nim manewrowało wokół skórek. Konsystencja mojej buteleczki była wręcz bez zarzutu. Nie doświadczyłam nadmiernego rozlewania się/zalewania/szybkiego gęstnienia :). Nakładanie poszło gładko i przyjemnie, bez smug i podkreślenia niedoskonałości. Lakier pięknie błyszczy :). Zresztą możecie zobaczyć to na zdjęciach, bo nie dodałam żadnego utwardzającego preparatu. 


Tradycyjnie odsyłam Was do lektury [tutaj], gdzie znajdziecie informacje o składzie :)

6ml/6,99zł





Przypominam o możliwości śledzenia mojego bloga na Bloglovin' i Facebooku :)




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
18 listopada 2013 17:39 delete

Ciekawy odcień, miałam z tej serii jeden lakier, był ok :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
18 listopada 2013 18:42 delete

Delikatny słodki karmelek :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
18 listopada 2013 18:43 delete

Ja bardzo lubię takie odcienie na paznokciach ;)

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
18 listopada 2013 18:52 delete

Bardzo podoba mi się kolor na takim kształcie pazurków :) w moim przypadku kwadratowy kształt nie wchodzi w grę ;) Chociaż może kiedyś spróbuję, żeby się przekonać na 100% :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
18 listopada 2013 19:14 delete

cudowny jest ten kolor... kocham takie odcienie.... na jesień są idealne...

Reply
avatar
18 listopada 2013 19:29 delete

bardzo fajny nudziak :)

Reply
avatar
Chilli
AUTHOR
18 listopada 2013 20:07 delete

ja się z kolorkiem nie polubiłam i oddałam w dobre ręce :) koleżanka jest bardzo zadowolona :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
18 listopada 2013 21:32 delete

och jaki ładny :D ostatnio bardzo mi się spodobały brązowe lakiery do paznokci :D

Reply
avatar
18 listopada 2013 22:03 delete

kolor ładny :) szkoda tylko ,że paznokieć Ci się złamał :(

Reply
avatar
Cytrynka
AUTHOR
19 listopada 2013 18:15 delete

jesienny kolorek :)

Reply
avatar
llamalla
AUTHOR
21 listopada 2013 11:44 delete

uwielbiam takie kolorki szczególnie w taką pogodę :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
23 listopada 2013 22:20 delete

mleczka czekoladka, aż zgłodniałam :D o tej godzinie?! niedobrze... :D

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
25 listopada 2013 16:41 delete

mmm ale ładny kolorek :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com