Donegal Sand Beige + GR Carnival 12

czwartek, listopada 21, 2013 10 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać czym ozdobiłam mojego brązowego Donegala, o którym pisałam w ostatniej notce.

Zdecydowałam się wykorzystać Golden Rose z serii Carnival nr 12, o którym również pisałam [tutaj]. Nałożyłam dwie warstwy na paznokieć serdeczny i kciuk.




Niestety nie miałam cyrkonii w kolorze turkusu, więc zdecydowałam się na zieleń. Cyrkonie wtopiłam w pozostałe paznokcie niepokryte Carnivalem. 





Jak Wam się podoba to połączenie?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
Agnieszka
AUTHOR
21 listopada 2013 13:38 delete

Jak się podoba to połączenie? Moim zdaniem jest idealne! Nie byłam przekonana do końca do tego koloru Carnivala, ale Ty go tak wykorzystałaś, że jest cudownie :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
21 listopada 2013 14:04 delete

Genialne to połączenie! Bardzo mi się podoba, nie jest oczywiste:)

Reply
avatar
21 listopada 2013 14:40 delete

Tknęłaś życie w ten brąz dodając niebieskie akcenty :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
21 listopada 2013 15:13 delete

Na kawce z mleczkiem fajnie wyglądają te świecidełka :) Bardzo mi się podoba.

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
21 listopada 2013 15:56 delete

świetne połączenie :)

Reply
avatar
21 listopada 2013 16:09 delete

Dzięki temu Carnivalowi także znalazłam zastosowanie do brązowych lakierów ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
21 listopada 2013 16:44 delete

no nawet ładnie wygląda :D

Reply
avatar
Cytrynka
AUTHOR
21 listopada 2013 17:23 delete

ciekawe polaczenie :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
23 listopada 2013 22:19 delete

podoba mi się to zestawienie,
fajnie, że dałaś te cyrkonie :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
24 listopada 2013 23:29 delete

bardzo ładnie ten brąz z zielenią się prezentuje :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com