Golden Rose seria Carnival numer 09

środa, listopada 13, 2013 16 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!
Jakiś czas temu mój ukochany obdarzył mnie pięknym lakierem z kolekcji Carnival od Golden Rose w moich ulubionych kolorach - bieli i błękitu. Obecnie moje paznokcie są ścięte na zero, ale jak Wam wcześniej zapowiadałam, nie chcę robić przerwy na blogu, więc będę wrzucać zdobienia, które gościły na moich paznokciach przez ostatni miesiąc. Dopiero teraz, szykując zdjęcia do publikacji, zauważyłam jakie one były potwornie długie! Szczerze mówiąc, aż za długie xD. Do tego ten złamany najmniejszy paznokieć psuje całokształt (wybaczcie, ale będzie on w takim stanie w każdej notce...czuję straszny wstyd z tego powodu :().





Mój Carnival ma numer 9. Specjalnie pomalowałam nim "goły" paznokieć, abyście mogły zobaczyć, jak w rzeczywistości się prezentuje. Jest to bezbarwny lakier z  zatopionymi białymi plastrami miodu różnej wielkości, niewielkimi białymi kropkami i błękitnymi paskami. Na zdjęciach możecie ujrzeć paznokcie pokryte 2 warstwami bez żadnej bazy i utwardzacza. Przed nałożeniem drugiej warstwy odczekałam chwilę, aż wyschnie pierwsza (nie chciałam by drobinki uległy przemieszczeniu i np. skumulowały się tylko w jednym rogu paznokcia).

Pędzelek tradycyjny, osobiście wolałabym cieńszy, bo moja drobna płytka została pokryta za dwoma pociągnięciami przy jednoczesnym zalaniu skórek wokół paznokcia.  Ilość drobnych elementów uważam za wystarczającą po nałożeniu dwóch warstw. Żaden element nie wystawał i nie zahaczał się. Konsystencja nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, czyli myślę, że idealna do takich topów. Przy zmywaniu należy uzbroić się w cierpliwość, bo tak łatwo nie jest ;). 




i jeszcze zbliżenie:




Przypominam o możliwości śledzenia mojego bloga na Bloglovin' i Facebooku :)








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
worldglossy
AUTHOR
13 listopada 2013 19:49 delete

pierwsze co mi się skojarzyło, gdy go ujrzałam - zima! płatki śniegu... ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
13 listopada 2013 20:04 delete

Dokładnie mam te same skojarzenie - to paznokcie Królowej Śniegu :D

Reply
avatar
13 listopada 2013 20:20 delete

Też mi się tak skojarzyło ;) Bardzo fajnie wygląda ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
13 listopada 2013 20:26 delete

no ładny pokaz go na różnych kolorach lakieru :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
13 listopada 2013 20:43 delete

Na gołym paznokciu wygląda jak śnieg :P

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
13 listopada 2013 20:51 delete

Zapragnęłam być królową śniegu:D piękny:)

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
13 listopada 2013 20:51 delete

mam to samo skojarzenie co dziewczyny wyżej :)

Reply
avatar
Cytrynka
AUTHOR
13 listopada 2013 20:55 delete

faktycznie wyglada jak platki sniegu :)

Reply
avatar
kendall
AUTHOR
13 listopada 2013 23:03 delete

świetnie to wygląda, jak oszronione paznokcie :)

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
13 listopada 2013 23:15 delete

Bardzo ładne! ale ja mam problem z tymi lakierami - ile razy jestem w Golden Rose nie mogę się na żaden zdecydować ;) dużo bardzo przemawiają do mnie lakiery z linii Jolly Jewels i 3D Glaze :)

Reply
avatar
14 listopada 2013 09:52 delete

Również mam go w swojej kolekcji ;) Świetny!

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
14 listopada 2013 12:37 delete

wygląda fantastycznie :D

Reply
avatar
Bisma Rauf
AUTHOR
14 listopada 2013 15:59 delete

You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
(Prize: A $30 Voucher)

Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
14 listopada 2013 16:49 delete

Śliczny jest ten top, myślałam nad jego zakupem, ale jednak kupiłam inne :D

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
23 listopada 2013 22:19 delete

kojarzy mi się ze śniegiem :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com