Granatowa piękność, czyli Donegal Deep Sapphire 7152

środa, listopada 27, 2013 15 Comments A+ a-





Cześć dziewczyny!
Zanim jeszcze moje paznokcie uległy drastycznemu skróceniu, miałam okazję nosić piękny, głęboki granat z serii Beauty Shine od Donegal. Jestem wielką miłośniczką takich odcieni, więc nie odbyło się bez "ochów i achów" zachwytu. I jak tu można napisać obiektywną recenzję, skoro nieważne jakby się sprawował, ja i tak uznam go za ideał ;).




Deep Sapphire 7152, to jak już napisałam powyżej głęboki, atramentowy granat. W buteleczce wpada dodatkowo w delikatny fiolet, ale na paznokciach nie zauważyłam żadnego odblasku w tym odcieniu. Wykończenie lakieru jest kremowe i niesamowicie błyszczące :).

Pełne krycie spokojnie osiągnęłam po dwóch warstwach. Pędzelek tradycyjny, jak dla lakierów Donegal, czyli dla mnie idealny (nie przeszkadza mi nawet kwadratowy kształt zakrętki). Nie miałam problemów z manewrowaniem wokół skórek, czy rozlewaniem na wszystkie możliwe strony. Malowanie poszło mi gładko i przyjemnie, nie doświadczyłam farbowania płytki bądź skórek :). Konsystencja również bez zarzutu, a czas schnięcia w normie.

Ogólnie, jak dla mnie jest to lakier bez wad :D. Mogłabym nim codziennie malować paznokcie, ale niestety blokuje mnie przed tym długa kolejka jeszcze nieotwartych buteleczek i niestety kuracja odżywcza płytki ;).





Więcej informacji o tym lakierze możecie znaleźć tutaj

Cena: 6,99zł/6 ml 

Lakier możecie zakupić w sklepie internetowym firmy Donegal, czyli tutaj



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
Katrina
AUTHOR
27 listopada 2013 13:34 delete

Jaki piękny odcień!

Reply
avatar
Ala
AUTHOR
27 listopada 2013 15:52 delete

Cudowny kolor ! <3

Reply
avatar
Wyrafinowana
AUTHOR
27 listopada 2013 17:07 delete

Przepiękny kolor <3 śliczne masz paznokcie!

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
27 listopada 2013 18:38 delete

Naprawdę cudowny granat :)

Reply
avatar
Awangarda
AUTHOR
27 listopada 2013 18:39 delete

W buteleczce nie zachwyca, za to na paznokciach cudeńko <3

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
27 listopada 2013 19:02 delete

Też tak mam, ale do wszystkich różowych (ale tych przybrudzonych). Każdy jeden jest boski :D

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
27 listopada 2013 19:27 delete

znakomity :D wiesz , ja jeszcze ani jednego lakieru z tej firmy nie mam i trzeba to zdecydowanie zmienic :P

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
27 listopada 2013 19:51 delete

Taki chaberek... prześliczny! W macie musi wyglądać obłędnie :)

Reply
avatar
27 listopada 2013 20:27 delete

<3 uwielbiam takie atramentowe kolorki

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
27 listopada 2013 20:56 delete

Przepiękny kobalt :) Robi mega wrażenie !

Reply
avatar
Alieneczka
AUTHOR
27 listopada 2013 22:32 delete

mam ten sam odcien chyba ;) ladny jest ale nietrwaly ;(

Reply
avatar
angees
AUTHOR
28 listopada 2013 20:20 delete

Ładny, ładny! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com