Hean 185 i BelArte 114

niedziela, listopada 10, 2013 26 Comments A+ a-





Cześć dziewczyny!
Nie wiem, co się dzieje, ale moje paznokcie łamią się jeden za drugim...Muszę zacząć jakąś kurację odżywczą.  Na blogu będą się pojawiać zdjęcia archiwalne, żeby nie straszyć Was moimi połamańcami ;). Mam nadzieję, że jakoś nad nimi zapanuję. 

Ostatnio pisałam recenzję lakieru Hean 185 (dla przypomnienia post znajduje się tutaj). Postanowiłam wypróbować na nim ciekawy przypadek od BelArte numer 114.






BelArte 114 to bezbarwny lakier wypełniony mnóstwem różnych opalizujących pasków. Lakiery w stylu flejks (poprawcie mnie, jeżeli źle dopasowałam wykończenie) mają to do siebie, że ich kolor zależy od tego, jaki lakier podkładowy wybierzemy. W butelce większość pasków przyjmuje kolor zieleni, żółci i różu. Jako, że wybrałam odcień (prawie) czarny, to moje paski przyjęły odcień niebieski :).

Paznokcie pokryłam 2 warstwami tego cudeńka i Wam również polecam tak uczynić. Przy pierwszej warstwie ilość opalizujących pasków była niestety bardzo uboga. Konsystencja identyczna jak w zwykłych lakierach. Malowanie nie sprawiało mi żadnego kłopotu. Zauważyłam, że po pokryciu Hean warstwami BelArte kolor zmatowiał. Niestety nie wiem, czy to matowienie jest trwałe, bo od razu dodałam top coat. Ze zmywaniem również nie miałam problemu - poszło gładko, jak w przypadku zwykłego lakieru :).

Ogólnie jestem z niego zadowolona. Jedyny mały minus to ta uboga ilość pasków przy jednej warstwie. Osobiście wolałabym, by te paski się "wylewały" z paznokcia od nadmiaru, ale oczywiście to kwestia gustu :D.





Przyznam szczerze, że firmę BelArte poznałam dopiero podczas Pierwszego Spotkania Lakieromaniaczek. Jeżeli Wy również nie miałyście styczności nigdy z tą firmą, to zapraszam do zapoznania się z ich ofertą na stronie internetowej


Przypominam o możliwości śledzenia mojego bloga na Bloglovin' i Facebooku :)





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
antiii
AUTHOR
10 listopada 2013 20:17 delete

ciekawy efekt, to pierwszy lakier z bel arte, który wypróbowałam :P

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
10 listopada 2013 20:31 delete

Ja go jeszcze nie próbowałam, ale bardzo mi sie podoba jak wygląda na paznokciach :)

Reply
avatar
alizall z.
AUTHOR
10 listopada 2013 20:37 delete

Bardzo ciekawy efekt ! Jak raczej nie nosze czarnego na paznokciach tak w takim połączeniu bardzo chętnie ! :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
10 listopada 2013 20:40 delete

Fajny efekt, lubię takie lakiery :)

Reply
avatar
ByMarta
AUTHOR
10 listopada 2013 20:54 delete

Fajna kolaboracja :D

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
10 listopada 2013 21:29 delete

przepięknie błyszczy :)

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
10 listopada 2013 21:35 delete

bardzo podoba mi się efekt połączenia tych dwóch lakierów :)

Reply
avatar
Turkusoowa
AUTHOR
10 listopada 2013 21:58 delete

jakbyś dołączyła jeszcze ze dwie warstwy tych opalizujących pasków to byłoby idealnie dla mnie :)

Reply
avatar
HawaiiIslands
AUTHOR
10 listopada 2013 22:04 delete

Rzeczywiście niewiele tych pasków, szkoda :(
Dla moich włosów i paznokci jesień i zima to najgorszy czas. Bo wszystko mi się łamie.

Reply
avatar
10 listopada 2013 22:35 delete

bardzo fajnie się prezentuje ;)

Reply
avatar
kendall
AUTHOR
11 listopada 2013 00:26 delete

uwielbiam takie toppery! ten jest świetny :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
11 listopada 2013 00:33 delete

Świetny ten lakier!
A paznokcie moje też złapały jakieś gorsze dni :(

Reply
avatar
11 listopada 2013 09:30 delete

piękny topper :) ślicznie się prezentuje :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
11 listopada 2013 10:06 delete

Hean w kolorze ciemnej nocy i paski wyglądają bardzo fajne :) Chyba niebieskawy odcień to zasługa właśnie tego głębokiego granatu.
Paznokcie ostatnio wszystkim się łamią! :(

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
11 listopada 2013 10:22 delete

bardzo mi się podoba kochana.... :)

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
11 listopada 2013 10:31 delete

pełen obłęd! idelnie współgra z lakierem *.*

Reply
avatar
Luśka
AUTHOR
11 listopada 2013 12:16 delete

Zakochałam się w tym połączeniu !

Reply
avatar
11 listopada 2013 12:42 delete

Fajnie wygląda, ładnie się błyszczy a efekt nie jest przesadzony :)

Reply
avatar
pirelka
AUTHOR
11 listopada 2013 13:47 delete

Pięknie się prezentuje, lubię na czarnej bazie takie zdobienia.

Reply
avatar
Patrycja K.
AUTHOR
11 listopada 2013 15:11 delete

Super to wygląda :) Ale faktycznie tak jak piszesz, mogłoby być ich ciutkę więcej :P

Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
11 listopada 2013 22:17 delete

przecudne połączenie!!! :) masz strasznie ładną płytkę!!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
17 listopada 2013 17:02 delete

bardzo ładne się prezentują takie pazurki ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com