Połączenie idealne, czyli Kabos 129 i Donegal 7152

piątek, listopada 29, 2013 6 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!
Ostatnio na blogu mogłyście przeczytać recenzję lakieru Kabos [klik], w której to wspomniałam, że o wiele bardziej spodobał mi się ten lakier w połączeniu z granatową bazą, niż w wersji solo. Dzisiaj chcę Wam pokazać właśnie to połączenie, które jak dla mnie jest idealne :). W takiej wersji paznokcie nosiłam przez tydzień, a byłam nimi tak zauroczona, że co chwilę zerkałam na dłonie zachwycając się odcieniem :).





Lakiery, które użyłam:

*odżywka
* dwie warstwy granatowego lakieru Deep Sapphire Beauty Shine Donegal 7152
* dwie warstwy Kabos 3D 129 granat
* utwardzacz





Jak Wam się podoba to połączenie? 

Moje pierwsze skojarzenie po pomalowaniu paznokci - niebo pełne gwiazd :)



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
Marlenails
AUTHOR
29 listopada 2013 15:42 delete

pięknie to wygląda ;)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
29 listopada 2013 15:50 delete

piękne - jaka śliczna buteleczka

Reply
avatar
Luśka
AUTHOR
29 listopada 2013 22:08 delete

Połączenie genialne :*

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
29 listopada 2013 23:51 delete

Świetne połączenie :)
Nigdy nie miałam tego lakieru - ciekawa go jestem :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
30 listopada 2013 15:20 delete

faktycznie połączenie idealne :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com