3 Concept Eyes & Beauty Shine Tuscany

sobota, grudnia 14, 2013 26 Comments A+ a-



Cześć dziewczyny!

W ostatnim poście pokazywałam Wam topper 3 Concept Eyes, który możecie zakupić w sklepie internetowym Born Pretty Store. Jak większość z Was nie lubię nosić brokatowych lakierów solo na paznokciu. Postanowiłam ten oto mix różnych kolorów niebieskiego, fioletu, różu, bieli, żółci itp. połączyć z czerwienią. Co z tego wyszło? Mam nadzieję, że nie przesadziłam z ilością paznokci pokrytych warstwami konfetti ;).











Base coat: Mollon Pro

Lakier podkładowy: dwie warstwy Beauty Shine by Donegal, nazwa: Tuscany nr 7146

Topper: trzy warstwy 3 Concept Eyes odcień 33

Top coat: brak






Niedługo spodziewajcie się recenzji czerwieni od Donegal :)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
KasiaPL
AUTHOR
14 grudnia 2013 18:20 delete

wow dzieje się sporo :) Ja bym dała mniej warstw, ale w sumie Twoja wersja też mi się podoba :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
14 grudnia 2013 18:54 delete

Brokatu jest dużo, ale mi się podoba ;)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
14 grudnia 2013 18:55 delete

Fajny ten Topper, ale ja zdecydowanie bardziej wolałabym go zobaczyć w jednej warstwie, bo te trzy jednak dla mnie za dużo :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
14 grudnia 2013 19:53 delete

Ten top jest piękny, na pewno fajnie by wyglądał ja bardzo jasnym błękicie :D

Reply
avatar
14 grudnia 2013 20:29 delete

Lubię czerwienie :) Super wygląda z tym topem :)

Reply
avatar
Dosia4444
AUTHOR
14 grudnia 2013 21:36 delete

Ciekawy top z essence jednak połączenie niebieski, fioletowych i białych brokatów nie pasuje moim zdaniem do czerwieni , ale to tylko moja opinia :P

Reply
avatar
14 grudnia 2013 22:26 delete

ale genialny topper :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
15 grudnia 2013 01:10 delete

wow, boskie to konfetti, podoba mi się efekt, ale ja pewnie dałabym bazę w innym kolorze ;)

Reply
avatar
Paula Welcia
AUTHOR
15 grudnia 2013 10:46 delete

Swietne :)
Obserwujemy?
http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:23 delete

dzieje się i to strasznie, ale chciałam zaryzykować :D Jakbym jeszcze raz malowała, to zdecydowanie zmniejszyłabym ilość warstw :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:24 delete

nom..troszkę przesadziłam ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:31 delete

zgadzam się, ma "coś" w sobie :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:32 delete

Ciekawa propozycja z tym błękitem :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:32 delete

Cieszę się, że Ci się podoba :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:34 delete

To nie jest p z Essence :) Faktycznie może kolory się gryzą, ale ja lubię przełamywać stereotypowe zestawienia na paznokciach ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:35 delete

dla mnie ma genialną buteleczkę ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:35 delete

a nie za dużo warstw nałożyłam :)?

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:37 delete

Dziękuję, ale proszę następnym razem nie pytać, czy "obserwujemy" :)

Reply
avatar
Marlenails
AUTHOR
16 grudnia 2013 14:44 delete

ale ten top cudownie się mieni :)

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
16 grudnia 2013 21:15 delete

Bardzo lubię cekiny brokaty i wszystko co się świeci na pazurkach :D

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
17 grudnia 2013 19:09 delete

dla mnie trochę za dużo ale i tak wygląda ciekawie ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
17 grudnia 2013 22:12 delete

Zgadzam się :) Mieni się we wszystkich możliwych kolorach :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
17 grudnia 2013 22:13 delete

Ja ostatnio mam fioła na punkcie świecidełek :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
17 grudnia 2013 22:15 delete

Faktycznie, mogłabym trochę ograniczyć ilość warstw, albo ilość przyozdobionych paznokci :) Sam topper uważam za przesadzony mnogością różnych ozdób :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com