3 Concept Eyes

środa, grudnia 11, 2013 26 Comments A+ a-



Cześć dziewczyny!

Przeglądając asortyment internetowego sklepu Born Pretty Store poszukiwałam oryginalnego i niespotykanego lakieru. Zbliżający się sezon świąteczno-karnawałowy sprawił, że mam ochotę gościć na paznokciach jak najwięcej brokatu i innych błyszczących ozdób. Nic więc dziwnego, że moją uwagę skupiła na sobie seria glitterów 3Concept Eyes Sweet Snow Nail Art Polish. Glitter ten miałam na sobie jeszcze przed rozpoczęciem kuracji z Mollon Pro, ale dopiero teraz nadszedł czas na jego premierę na blogu.






Lakiery typu glitter najlepiej oczywiście prezentują się na jakimś lakierze podkładowym. Osobiście mam taką zasadę, że najpierw sprawdzam, jak on wygląda na bezbarwnej płytce, jak się na niej prezentuje i oceniam jego krycie, a następnie na podstawie moich wstępnych "badań" wybieram dla niego odpowiedni lakier podkładowy. Czyli podsumowując, piękniś na nagiej płytce z niego nie jest, ale niebawem pokażę Wam go, jak się prezentował na kolorowym podkładzie. 

Ogólne informacje:

Odcień: #33
Pojemność: 15 ml
Cena: $4.32
Pędzelek: dosyć szeroki
Krycie: na zdjęciach widzicie dwie warstwy, a nadal widać straszneee prześwity. Myślę, że na całkowicie pokrycie paznokcia przydałoby się nałożyć ich ponad 4 ;)
Konsystencja: jak dla mnie strasznie gęsta, ozdoby rozlewały mi się po skórkach. Mimo, to emalia wydawała się na dobrze rozprowadzoną.
Zapach: straszny z niego śmierdziuch. Myślałam, że nie dokończę całego "procesu malowania", bo zapach mnie przyduszał i odstraszał.
Czas schnięcia: zdecydowanie wydłużony i myślę, że winą jest tutaj gęsta konsystencja




Moja ocena

Za taką cenę spodziewałam się lepszego lakieru. Niestety może i połączenie kolorystyczne ozdób jest ciekawe, ale strasznie odstrasza mnie gęsta konsystencja i mocny, duszący zapach. 

Jeżeli jesteście ciekawe, jak się prezentują pozostałe kolory odsyłam Was do kategorii nail art, a dokładnie o tu.




Przypominam zniżce na zakupy w sklepie Born Pretty Store:)

http://www.bornprettystore.com/


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
KasiaPL
AUTHOR
11 grudnia 2013 21:19 delete

Fajnie wygląda! Na jakimś podkładzie pewnie jeszcze lepiej :)
A te toppery chyba zawsze śmierdzą, mam Ebalay z kkcenterhk i tak samo z nim mam ;p

Reply
avatar
Dosia4444
AUTHOR
11 grudnia 2013 22:30 delete

Dość ciekawie się prezentuje , kojarzy mi się z serią Golden Rose Carnival .
Ja jednak takie topery wolę dawać na jakąś konkretną bazę ;)

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
11 grudnia 2013 22:33 delete

chyba lepiej by się prezentował na jakimś kolorowym podkładzie :) a te lakiery to często śmierdzioszki ^^

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
11 grudnia 2013 22:52 delete

Myślę, że żaden z takich lakierów nie prezentuje się na "gołej płytce" tak jak powinien. One bez dwóch zdań potrzebują kolorowej bazy! Teraz lakier jakoś nie powala ale jak zaprezentujesz go na kolorowej bazie to pewnie moje serce podbije momentalnie :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
11 grudnia 2013 22:53 delete

Ciekawe jakby się spisywał na jakiś kolorowych bazach :D

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
12 grudnia 2013 08:32 delete

szkoda, że tak śmierdzi, ale za to ma śliczną buteleczkę :)

Reply
avatar
Awangarda
AUTHOR
12 grudnia 2013 10:16 delete

Na gołej płytce faktycznie średnio wygląda, ale na pewno na odpowiednim podkładzie będzie wyglądać super :) W buteleczce jest piękny :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
12 grudnia 2013 17:19 delete

Na gołych paznokciach totalnie mi się nie podoba, na bazie byłby lepszy :)

Reply
avatar
12 grudnia 2013 19:02 delete

Napewno będzie świetnie wyglądał na dobranym kolorku :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
12 grudnia 2013 21:21 delete

no nawet ładny jest :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 15:42 delete

O nie :P Też mam jakiś glitter z Kkcenterhk, ale jeszcze go nie otwierałam. Mam nadzieję, że nie okaże się kolejnym "śmierdziuchem" do kolekcji ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 15:48 delete

Wydaje mi się, że w serii Carnival jest trochę mniej tych ozdóbek nakładanych przy warstwie :) Ja również zdecydowanie wolę toppery z kolorową bazą :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 15:50 delete

Zdecydowanie lepiej, ale chciałam dokładnie zobaczyć jego krycie :) Po pomalowaniu i zrobieniu zdjęć od razu go zmyłam ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 15:51 delete

Mam nadzieję, że dobrze dobrałam kolor bazowy ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 16:00 delete

Zapraszam na dzisiejszy post :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 16:01 delete

oj tak, buteleczka jest piękna i ta kokardka do tego ^^

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 16:11 delete

Wybierając go zaintrygowała mnie butelka ;) jest piękna :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 16:12 delete

Dzisiaj pokażę go na bazie :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
14 grudnia 2013 16:22 delete

Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

Reply
avatar
Czarna Ania
AUTHOR
14 grudnia 2013 16:47 delete

Biały lub czarny podkład a będzie znośnie:)

Reply
avatar
Milaczek
AUTHOR
14 grudnia 2013 17:15 delete

A mi się nawet podoba efekt bez lakieru podkładowego :D Pozdrawiam i obserwuję świetny blog :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:16 delete

Bardziej mi się podoba w buteleczce, niż na paznokciach :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:17 delete

Na pewno jest to ciekawa mieszanka kolorystyczna :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:18 delete

Świetna rada :) Najlepiej właśnie toppery wyglądają na bieli lub czerni, ale chciałam zaryzykować przełamując się i wybierając czerwień :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 grudnia 2013 15:19 delete

O to super, że jest chociaż jedna :D. Również pozdrawiam i dziękuję :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com