Beauty Shine Tuscany 7146

wtorek, grudnia 17, 2013 12 Comments A+ a-



Cześć dziewczyny!

Prezentując Wam w ostatniej notce topper, jako podkład wybrałam kremową czerwień o nazwie Tuscany z serii lakierów Beauty Shine (Donegal). Wybór może nie każdej przypadł do gustu, ale ja już tak mam, że lubię mieszać różne warianty kolorystyczne i wychodzić poza schemat tradycyjnej bieli czy  czerni :). Dzisiaj natomiast napiszę parę słów o samym lakierze, a może któraś z Was ozdobi nim dłonie podczas Wigilijnej kolacji, albo skusi się na czerwień na paznokciach do małej czarnej na Sylwestra ;)?






Zacznę od koloru...nie jest to krwista, mocna czerwień. Powiedziałabym bardziej, że jest to odcień stonowany i przygaszony. Oczywiście tak, jak w przypadku pozostałych lakierów z serii Beauty Shine możemy dostrzec wysoki połysk (niestety zdjęcia robiłam w sztucznym świetle, miałam też trudności ze złapaniem ostrości, stąd ten połysk jest troszkę przekłamany).
Wykończenie...kremowe
Pędzelek...taki sam, jak w pozostałych lakierach tej firmy, czyli kwadratowa rączka, a sam pędzelek dosyć malutki.
Farbowanie...niestety lakier lubi farbować skórki i jest on dosyć trudno zmywalny (palec serdeczny na zdjęciach). Po zmyciu wszystkich paznokci nie zauważyłam żadnych zmian koloru moich płytek.
Czas schnięcia...jak dla mnie szybki
Trwałość...3 dni bez odprysku (lakier testowany z brokatowym topperem i utwardzaczem)
Pojemność...6 ml
Cena...6.99zł
Skład: Formuła ECO, brak: Toluen, Formaldehyd, DBP
Dostępność: sklep internetowy Donegal 









Więcej informacji o lakierze znajdziecie tutaj
Beauty Shine by Donegal



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
KasiaPL
AUTHOR
17 grudnia 2013 23:19 delete

Ładna ta czerwień, podoba mi się :) W ogóle to ja dawno nie miałam czerwonych paznokci ;p

Reply
avatar
18 grudnia 2013 09:59 delete

Miałam podobny kolorek tej firmy, ale bardziej wpadający w róż :)

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
18 grudnia 2013 14:17 delete

Bardzo lubię takie intensywne kolory :)

Reply
avatar
Dosia4444
AUTHOR
18 grudnia 2013 20:32 delete

Piękny kolor , lubię taki rodzaj czerwieni ;)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
19 grudnia 2013 16:14 delete

klasyczne i ładne ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
20 grudnia 2013 11:46 delete

no faktycznie superasny jest :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
20 grudnia 2013 22:06 delete

Czas to zmienić ;) Ja bardzo lubię czerwień na paznokciach :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
20 grudnia 2013 22:07 delete

I jak się sprawuje :)?

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
20 grudnia 2013 22:08 delete

Ja również bardzo lubię intensywne kolory :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
20 grudnia 2013 22:15 delete

Ja najbardziej lubię hmm.."soczystą" czerwień :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
20 grudnia 2013 22:15 delete

Jestem z niego zadowolona :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com