Golden Rose Rich Color 20 srebro

czwartek, grudnia 19, 2013 18 Comments A+ a-



Cześć dziewczyny!

Na blogu powiało srebrem, wczoraj Zoya Electra, a dzisiaj Golden Rose nr 20. Ale nie bez powodu prezentuję Wam ten lakier - wykorzystałam go jako podkład pod Zoyę, a efekt jaki osiągnęłam łącząc te dwa odcienie zobaczycie jutro :). Sam odcień Golden Rose bardzo mi się podoba. Uważam go za idealne srebro, stąd postanowiłam poświęcić mu oddzielną notkę. Jeżeli poszukujecie pięknie błyszczącego, srebrnego lakieru, który dobrze się prezentuje na paznokciach w wersji solo, który w połączeniu z cienkim pędzelkiem może stworzyć ciekawe wzorki na innych lakierach, albo który może posłużyć do odbijania stempli - Golden Rose nr 30 to strzał w dziesiątkę :).








Odcień srebra jest oczywiście bardziej stonowany niż ten, który widzicie na zdjęciach (paznokcie oświetlałam lampką, stąd widać dokładnie cały shimmer). Krycie bardzo dobre - tylko dwie cienkie warstwy wystarczyły na pełne pokrycie paznokci. Pędzelek jest płaski i szeroki, ale nie miałam żadnych problemów manewrując nim wokół skórek, a najmniejszy paznokieć pokryłam dosłownie za jednym pociągnięciem. Wysychanie w tempie ekspresowym. Lakier nie farbuje. Dosłownie ideał :).







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
19 grudnia 2013 19:05 delete

Nie przepadam za takim sreberkiem u siebie (moja palce wyglądają przy nim jak brudne-uroki ciemniejszej karnacji:)), ale u Ciebie wygląda cudnie, mega elegancko :)

Reply
avatar
Czarna Ania
AUTHOR
19 grudnia 2013 19:19 delete

Miałam na niego ochotę, ale na Twoich zdjęciach wygląda tak, że muszę go mieć:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
19 grudnia 2013 19:30 delete

Chyba kupię ten lakier, wczoraj rozważałam jego zakup i coś czuję, że zainwestuję w niego niedługo. :) Twoje swatche zachęciły mnie do niego jeszcze bardziej!

Reply
avatar
19 grudnia 2013 19:51 delete

Śliczny, ale ja na zabawę sylwestrową zdecyduję się raczej na złoto :)

Reply
avatar
19 grudnia 2013 19:54 delete

Uwielbiam srebro na paznokciach (nie tylko w karnawale!) ;D

Reply
avatar
19 grudnia 2013 20:02 delete

Świetny!Mam bardzo podobny z China Glaze :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
19 grudnia 2013 20:34 delete

Cudowne żywe srebro :D

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
19 grudnia 2013 21:32 delete

A jaka jest różnica między nim a nr 20? Bo mam srebro z GR Rich Color z nr 20 :P i wygląda identycznie.

Reply
avatar
Dosia4444
AUTHOR
19 grudnia 2013 21:44 delete

Ten lakier jest piękny , jest chyba jeszcze takie złoto , które też mi się bardzo podoba ;)

Reply
avatar
19 grudnia 2013 22:27 delete

a nie przepadam za srebrem, ale moja siostra ma tą buteleczkę i ją po po prostu ubóstwia :)o

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
19 grudnia 2013 22:42 delete

Nie ma żadnej różnicy, bo to ten sam lakier ;) Źle spisałam jego numer :) Oczywiście jest to 20, a nie 30 :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
19 grudnia 2013 23:36 delete

bardzo fajne to srebro! ja mam podobny lakier z Avonu :)

Reply
avatar
Olaa
AUTHOR
20 grudnia 2013 13:01 delete

mam go od niedawna i już zdążyłam polubić :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
20 grudnia 2013 17:46 delete

jak ja lubię srebrne paznokcie :D

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
20 grudnia 2013 19:15 delete

Niemal wszystkie lakiery z serii RC są świetne :)! srebro wygląda bardzo dobrze :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
4 stycznia 2014 23:00 delete

Też go lubię. Jedyną wadę jaką ma to to, że upierdliwie się zmywa :D To przez ten shimmer. Nie jest to zmywanie jak brokat oczywiście ale jak normalny lakier też nie.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com