Podsumowanie miesiąca - listopad 2013

niedziela, grudnia 01, 2013 11 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!
Jak Wam mija niedziela? Gotowe na poranne poniedziałkowe wstawanie? 
Ostatnio jestem tak zabiegana, że dopiero przed chwilą całkiem przypadkowo odkryłam, że już mamy pierwszy dzień grudnia, a więc czas na zebranie notek z ostatniego miesiąca i przygotowanie krótkiego podsumowania. Listopad nie był łaskawy dla moich paznokci..niestety zmuszona byłam rozpocząć kurację odżywczą (dokładnie wczoraj rozpoczął się już trzeci tydzień :)). Stąd moje podsumowanie będzie wyjątkowo ubogie ;/


W tym miesiącu napisałam: 8 postów
Miesiąc listopad: 30 dni
Notka pojawiała się średnio co: 4 dni


Statystyki już uwzględnione, więc przejdźmy teraz do zdjęć :). Tradycyjnie po kliknięciu na zdjęcie zostaniecie przeniesione do odpowiedniego posta :).


Czerń ozdobiona delikatnymi flejsami, czyli połączenie Hean i BelArte

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/hean-185-i-belarte-114.html


Na blogu pojawiły się dwa lakiery GR z serii Carnival


#09

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/golden-rose-seria-carnival-numer-09.html


#12

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/golden-rose-carnival-12.html


Napisałam recenzje dwóch buteleczek BeautyShine od Donegal



Sand Beige

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/donegal-sand-beige-7153.html


Deep Saphire

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/granatowa-pieknosc-czyli-donegal-deep.html



...i....

recenzję lakieru Kabos Efekt 3D 129

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/kabos-salonails-efekt-3d-nr-129.html


Zaprezentowane lakiery ozdobiłam właśnie tak:


http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/donegal-sand-beige-gr-carnival-12.html

http://callais-nails.blogspot.com/2013/11/poaczenie-idealne-czyli-kabos-129-i.html



Zapraszam do obserwowania mojego bloga na Facebooku [klik]

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Daria
AUTHOR
1 grudnia 2013 22:05 delete

Najbardziej podoba mi się lakier golden rose z serii carnival 09 ;)

Reply
avatar
MyPerfectLife
AUTHOR
1 grudnia 2013 22:15 delete

Super masz pazurki- śliczne kolory lakierów. Jeśli masz z pazurkami problem to w moim rozdaniu do wygrania rewelacyjna odżywka. Pozdrawiam :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
1 grudnia 2013 22:56 delete

Uwielbiam Twoje paznokcie! <3

Reply
avatar
pirelka
AUTHOR
1 grudnia 2013 23:32 delete

Wszystkie lakiery są piękne, jak ładnie na Twoich paznokciach się prezentują.

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
2 grudnia 2013 00:04 delete

Ooo już polubiłam na fejsie :D Będę bardziej na bieżąco :)

Mimo, że 8 postów to ślicznie pazurki nam pokazałaś :) A czym się Kochana kurujesz?

Reply
avatar
Aleksandra Cz
AUTHOR
2 grudnia 2013 11:57 delete

Wszystkie lakiery piękni wyglądają na Twoich pazurkach :) Przepiękne masz paznokcie :)
Pozdrawiam serdecznie :)



Zapraszam do mnie:
ola-nails-make-up.blogspot.com

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
2 grudnia 2013 20:07 delete

Rozpoczęłam 4 tygodnie kuracji z Mollon Pro ;) Dziwnie się chodzi w samej odżywce widząc tyle lakierów wokół :P

Reply
avatar
Agnieszka
AUTHOR
3 grudnia 2013 11:06 delete

Cudnie dopracowane pazurki :)

Reply
avatar
3 grudnia 2013 18:17 delete

Uwielbiam Twoje pazurki, są piękne ! *.*


co-ona-zmalowala.blogspot.com

Reply
avatar
3 grudnia 2013 19:27 delete

swietne lakiery.....ale jakie pazurki ...jest moc !

Reply
avatar
Dosia4444
AUTHOR
5 grudnia 2013 15:21 delete

świetne zdobienia , najbardziej urzekło mnie 2 . Uważam , że ta seria Carnival z Golden Rose jest przepiękna :3

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com