Rudolf i jego czerwony nos :)

niedziela, grudnia 29, 2013 12 Comments A+ a-



Cześć dziewczyny!

Nie zdążyłam opublikować życzeń na blogu, ale mam nadzieję, że święta spędziłyście wśród bliskich Wam osób w atmosferze bez zmartwień, przepełnionej rodzinnym ciepłem. Ja jak co roku zrezygnowałam na ten czas z używania telefonu komórkowego oraz internetu (jestem ciekawa, czy jest wśród Was osoba, która robi to samo, co ja ;)). Niesamowicie odpoczęłam przez ten czas i nabrałam sporej dawki energii :). Oczywiście nie zrezygnowałam  z malowania paznokci ;). Podczas Wigilii moje paznokcie zdobił lakier Lovely Classic nr 85, przez który o zgrozo mam teraz zafarbowaną płytkę na żółto (NIE POLECAM!). Ale przejdźmy do wzorku, który przygotowałam dla Was na dzisiaj. 






Użyte produkty:

* base coat Mollon Pro Regeneree
* czerwień: Color Club 489 Ruby Slippers
* biel: Hean (nie pamiętam numerka)
* Rudolf malowany ręcznie farbkami akrylowymi
* top coat EuroFashion






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
29 grudnia 2013 21:46 delete

Świetne świąteczne pazurki :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
29 grudnia 2013 21:58 delete

ale fajne reniferki :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
29 grudnia 2013 22:14 delete

jaki słodziak no! ;) super mani

Reply
avatar
Awangarda
AUTHOR
29 grudnia 2013 23:22 delete

Ale słodziak z tego Rudolfa ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
30 grudnia 2013 00:40 delete

Cudowny renifer! I ten nosio <3

Reply
avatar
30 grudnia 2013 00:51 delete

genialne Rudolfy, zakochałam się w tym Color Club-ie ^^

Reply
avatar
30 grudnia 2013 08:33 delete

Czerwień jest piękna :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
30 grudnia 2013 10:32 delete

niezwykła jest ta czerwień no i oczywiście reniferek jest przesłodki :)

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
30 grudnia 2013 12:07 delete

Ale świetne zdobienie :)

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
30 grudnia 2013 16:23 delete

piekne paznokietki :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com