BelArte 1/1 & farbki akrylowe

poniedziałek, stycznia 06, 2014 21 Comments A+ a-



Cześć dziewczyny!

Nie jestem fanką perłowych wykończeń, ale postanowiłam dać szansę lakierowi firmy BelArte o numerze 1/1. Inspiracją do powstania wzorku, który dzisiaj zobaczycie była roślina zwana Gwiazdą Betlejemską. Chyba jednak nie sprostałam temu zadaniu, bo ostatecznie efekt nie wyszedł mi taki, jak chciałam. No trudno...w przyszłym roku znowu zmierzę się z tym wzorkiem i zdecydowanie pozbędę się czarnych akcentów :). 






Myślę, że nie skłamię pisząc, że lakier BelArte to dosłownie kolorystycznie perłowy lakier o perłowym wykończeniu. Jest niezwykle delikatny, ale piękny szczególnie w blasku światła dziennego. Nałożenie dwóch warstw oczywiście nie dało pełnego krycia, ale to właśnie jego subtelność i transparentność uważam za jego największy atut. Według mnie lakier może pełnić aż 4 funkcje: do noszenia solo dla kobiet, które nie lubią wyrazistych paznokci, razem z białą końcówką może stworzyć ciekawe połączenie french manicure, jako podkład pod mocne zdobienia (tak, jak w przypadku mojego pomysłu na jego wykorzystanie) oraz myślę, że dobrze może się spełnić jako topper na np. czarny lakier (a może wyjdzie z tego super opalizująca powłoka? muszę to sprawdzić :)). Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i nie przeszkadza mi nawet jego perłowe wykończenie. Z konsystencji i rozprowadzania jestem również zadowolona. Nie miałam żadnych problemów przy manewrowaniu wokół skórek, a pędzelek jest poręczny i "łatwy w obsłudze". 

Jeżeli jesteście zainteresowane lakierami/ozdobami do paznokci i innymi przyrządami zapraszam do zapoznania się ze sklepem internetowym firmy BelArte - link tutaj

cena lakieru: 12zł za 11 ml (ale im więcej buteleczek kupujecie, tym cena staje się coraz niższa!)
całą gamę kolorystyczną możecie prześledzić o tu









Kolory farbek, które wykorzystałam:
*czerwony
*żółty
* czarny
*jasna zieleń
* ciemna zieleń







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

21 comments

Write comments
6 stycznia 2014 15:42 delete

Śliczne!! Nie mogę się napatrzeć ;)

Reply
avatar
6 stycznia 2014 15:48 delete

I love it, thanks for sharing! :) Happy New Year and holidays!
P.S. What do you think about following each other? I'd be glad if you wanted to! :) Please let me know, so that I can follow back xx
Keep in touch,
Tina

Reply
avatar
antiii
AUTHOR
6 stycznia 2014 15:49 delete

piękne malowidła!
perłowych lakierów nie lubię, ale pod wzorek mogą się sprawdzić :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
6 stycznia 2014 16:15 delete

o ja mimo że jest perłowy bardzo mi się podoba :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
6 stycznia 2014 16:29 delete

Nigdy więcej perłowych lakierów.. ostatnio jakoś się nacięłam a też chciałam dać szansę :/ Ale u Ciebie fajnie się prezentuje z wzorkiem :) To już nie taka wściekła perłą dzięki Gwieździe. Wzorek jest przepiękny :)

Reply
avatar
6 stycznia 2014 16:50 delete

pięknie to zmalowałaś :)
Co do perłowych-nie przepadam za nimi, a już szczególnie wszelakie nudziaki i inne pastele.

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
6 stycznia 2014 18:22 delete

prześlicznie, uwielbiam motyw tego kwiatka na paznokciach :)

Reply
avatar
Hinata
AUTHOR
6 stycznia 2014 18:39 delete

Jak nie przepadam za perłą, zwłaszcza białą i niekryjącą, tak Twoja ozdobiona wersja jest dla mnie bombowa :) Zdobienie piękne, widać talent i wyćwiczenie.

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
6 stycznia 2014 18:42 delete

Te kwiaty nie przypominają mi gwiazdy, ale i tak śliczne są!

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
6 stycznia 2014 18:49 delete

Moim zdaniem idealnie!

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
6 stycznia 2014 19:09 delete

bardzo ładne :) Ja jestem ogromną fanką farbek akrylowych :) Uwielbiam je! Twoje pazurki wyglądają ślicznie ;)

Reply
avatar
6 stycznia 2014 19:56 delete

Moim zdaniem nie powinnaś rezygnować z czarnych akcentów. Wtedy zdobienie będzie.. mdłe.
Tutaj możesz zobaczyć coś podobnego, moje kwiatki http://cosmetic-pleasure.blogspot.com/2013/06/tutorial-1.html :)

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
6 stycznia 2014 20:12 delete

Według mnie wyszły idealnie. To prawdziwa paznokciowa sztuka! :)

Reply
avatar
kendall
AUTHOR
6 stycznia 2014 22:35 delete

Zdolnaś :)
Ta perła nawet dobrze wygląda jako tło.

Reply
avatar
6 stycznia 2014 23:14 delete

z takim zdobieniem to nawet perła jest znośna :D

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
6 stycznia 2014 23:19 delete

idealne zdobienie ;)

Reply
avatar
Lucy nails
AUTHOR
6 stycznia 2014 23:23 delete

Witam ;) Nieszczególnie przepadam za perłami , zawsze mi się wydaje, że nie jest tak jak być powinno malowane ;) śliczna gwiazda ;)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
7 stycznia 2014 10:46 delete

Paznokcie piekne! Moim zdaniem czern podbija wszystkie kolory,dzieki niej wzorek jest bardziej wyrazisty. Z niecierpliwoscia czekam na kolejne wzorki, zazdrosze talentu! ;-)

Reply
avatar
Martinail
AUTHOR
7 stycznia 2014 15:46 delete

Cudowne! omijam perły szerokim łukiem, aletu muszę przyznać wygląda to genialnie:)

Reply
avatar
Una
AUTHOR
7 stycznia 2014 20:24 delete

Ciekawy!
Skojarzył mi się z wakacjami na tropikalnej wyspie!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com