Born Pretty Store i blaszka do stempli

środa, stycznia 22, 2014 14 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!


Ostatnio na blogu pojawiło się kilka wzorów stemplowych, a dzisiaj chcę Wam zaprezentować blaszkę dzięki, której mogłam stworzyć te zdobienia. Blaszka pochodzi ze sklepu internetowego Born Pretty Store i znajduje się na niej 8 wzorów. 




Dla przypomnienia wzorki, przy których zastosowałam blaszkę:

# 1Cienka kokarda

Notka tutaj


#2 

Notka tutaj



#3

Notka tutaj

Sklep internetowy Born Pretty Store ma w swojej ofercie wiele interesujących dodatków/ozdób/lakierów do paznokci i nie tylko.

Blaszkę możecie znaleźć w kategorii nail art a dokładniej tutaj:

Nail Art Stamp Template Elegant Bowknot Flower Pattern – QA61


Cena: $2.99, często przeceniona na $0.99

Muszę przyznać, że jestem nią oczarowana, szczególnie tymi kokardkami :). Wzorki bardzo dobrze się odbijały, doskonale współpracowały ze zdrapką. Mam drobną płytkę, więc cały worek odbijał mi się aż na skórki. Dla posiadaczek szerokich płytek, podejrzewam, że wzorki mogą być za wąskie (zwłaszcza na kciuk).


Przypominam o 10% zniżce:


http://www.bornprettystore.com/



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
22 stycznia 2014 19:38 delete

bardzo ciekawa plytka- beda piekne pazurki :). Pozdrawiam

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
22 stycznia 2014 19:54 delete

ostatni wzór podoba mi się najbardziej! ;)

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
22 stycznia 2014 19:59 delete

Pierwszy jest najpiekniejszy ! :)

Reply
avatar
Optymistyczna
AUTHOR
22 stycznia 2014 20:11 delete

Piękne wzory ma ta płytka! Wow! :)

Reply
avatar
Optymistyczna
AUTHOR
22 stycznia 2014 20:17 delete

Obserwuję :) - Ile tu pięknych wzorów i zdobień - zostaję ;))

Reply
avatar
22 stycznia 2014 20:31 delete

mam tą samą płytkę i 'większe' od Twoich pazurki i się odbijają ;) może jakbym miała dłuższe to mogłoby być gorzej ;)

Reply
avatar
Chilli
AUTHOR
22 stycznia 2014 21:00 delete

całkiem przyjemna ta płytka, ale ja się czaję na cheeky :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
22 stycznia 2014 23:13 delete

następnym razem muszę sobie wybrać tą kanciastą ;p bo okrągłe są kiepskie

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
23 stycznia 2014 01:46 delete

fantastyczne zrobiłaś zdobienia z tymi wzorami <3

Reply
avatar
23 stycznia 2014 08:55 delete

ślicznie to wygląda :)

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
23 stycznia 2014 10:27 delete

wzory 2 i 3 wyglądają obłędnie;)

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
25 stycznia 2014 00:14 delete

zawsze chciałam to gdzies zrobić a nigdy nie miałam okazji... ale teraz jest ta chwila:
też mam tą blaszkę !! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com