Delikatny wzorek, czyli połączenie BelArte F4 i Catrice 650 Goldfinger

piątek, stycznia 17, 2014 13 Comments A+ a-

Cześć dziewczyny!


Znowu przerzucam się na delikatne kolory :). Tym razem w rolach głównych wystąpi odcień F4 firmy BelArte, który doskonale nadaje się do french manicure. Ja wykorzystałam go trochę inaczej, bo jako podkład pod wzorki. Musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo wzorek był o wiele bardziej widoczny. Niestety mimo, że kombinowałam z ustawieniami w aparacie, wzorek i tak wyszedł praktycznie niewidoczny. Mam nadzieję, że coś jednak uda Wam się zobaczyć.








Kremowy BelArte F4 jest troszkę ciemniejszy niż BelArte 1/1, który prezentowałam Wam o tutaj. Paznokcie pokryłam 2 warstwami. Oczywiście pełne pokrycie płytki nie nastąpiło, ale kolor bardzo ładnie skomponował się z odcieniem mojej skóry. Jeżeli będę planowała wykonanie french manicure, to na pewno w pierwszej kolejności sięgnę po niego.

Gdy lakier całkowicie wysechł, wzięłam do rąk złoty lakier Catrice o nazwie Gold Finger 650 i wzorzystą blaszkę do stempli od Born Pretty Store.






 Efekt: delikatne i eleganckie zdobienie, które z miłą chęcią nosiłam na swoich paznokciach :)


W połowie przyszłego tygodnia planuję napisać notkę pokazującą cały wygląd blaszki :)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
Czarna Ania
AUTHOR
17 stycznia 2014 19:12 delete

Bardzo ładnie się prezentuje ta "delikatność" na twoich paznokciach:)

Reply
avatar
17 stycznia 2014 20:05 delete

Delikatnie a zarazem zdobnie :) Bardzo ładne :)

Reply
avatar
Daguszka
AUTHOR
17 stycznia 2014 20:08 delete

Ślicznie to wygląda ;) ja widzę te wzorki i są one takie śliczne i delikatne ;) Skojarzyło mi się, z weselnym manicurem ;)

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
17 stycznia 2014 21:33 delete

widać, widać. pięknie i delikatnie :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
17 stycznia 2014 22:05 delete

Cudo! Bardzo podobają mi się takie delikatne połączenia ;)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
17 stycznia 2014 22:17 delete

Może nie widać dobrze, ale prezentuje się przepięknie... subtelnie i elegancko:) też mam często problem z uchwyceniem takich jasnych odcieni.

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
17 stycznia 2014 22:38 delete

no coś tam widac :D a kolor bazowy jest bardzo fajny :D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
17 stycznia 2014 22:46 delete

Wzorek jest boski, nawet taki delikatny :D

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
17 stycznia 2014 23:08 delete

Bardzo podoba mi się delikatność tego wzoru;)

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
18 stycznia 2014 10:51 delete

uwielbiam takie delikatne zdobienia! ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
18 stycznia 2014 17:07 delete

piękny, delikatny manicure. ślubny nawet :)
bardzo mi się podoba

Reply
avatar
Awangarda
AUTHOR
19 stycznia 2014 01:09 delete

Bardzo delikatne i zarazem eleganckie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com