Metallic Bronze Beauty Shine 7156, czyli mnóstwo błyszczącego brązu!

środa, stycznia 08, 2014 11 Comments A+ a-




Cześć dziewczyny!

Ostatnio na blogu same delikatne lakiery, więc czas na coś ciemniejszego :). Tym razem na warsztat bierzemy metaliczny brąz z serii Beauty Shine firmy Donegal (jego numer to 7156).












http://www.donegal.com.pl/2799-3483-thickbox/lakier-do-pazn-beauty-shine-metallic-bronze.jpg
źródło:http://www.donegal.com.pl



O lakierze możecie przeczytać na stronie sklepu internetowego firmy Donegal o tutaj. Muszę przyznać, że odcień buteleczki na stronie zupełnie różni się od tego, który widzimy na żywo. Na stronie internetowej lakier ma szary odcień, a w rzeczywistości jest to złocisty brąz z masą kolorowych drobinek. Na szczęście nazwa lakieru jest adekwatna do prawdziwego koloru, dlatego doradzam się  nią sugerować przy zakupach :).

Zarówno kolor, jak i sam lakier mnie zauroczyły. Nie mam do niego żadnych, nawet najmniejszych zastrzeżeń :). Krycie, rozprowadzanie, czas schnięcia, trwałość, pędzelek, odcień, brak farbowania - wszystko to dla mnie jeden, wielki plus :)

Cena: 6,99 zł / 6ml




10 stycznia mam urodziny i ten czas mam już zarezerwowany z dala od laptopa, więc następnej notki spodziewajcie się 11 :) Pozdrawiam!

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Madame Ann
AUTHOR
8 stycznia 2014 18:08 delete

Piękny kolor + cudowne pazurki ;*

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
8 stycznia 2014 18:38 delete

Oj donegal powinno pomyśleć na nowymi zdjęciami lakierów... Ja też kilka razy nieźle się zdziwiłam widząc lakier na żywo.. Ja bardzo lubię brązy :) ten jest piekny:)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
8 stycznia 2014 18:49 delete

o jaki on cudowny :D i tak pięknie błyszczy :D

Reply
avatar
Chilli
AUTHOR
8 stycznia 2014 19:08 delete

jeśli na paznokciach te drobinki są widoczne tak jak w buteleczce, to jestem w stanie zaakceptować brąz ^^
wobec tego (przedwczesne) stoo laaat! :D

Reply
avatar
Cytrynka
AUTHOR
8 stycznia 2014 19:36 delete

ale ładny taki mieniacy sie :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
8 stycznia 2014 20:41 delete

bardzo ładny! i krótsze pazurki widzę! nadal fajne :D
To od razu zażyczę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
8 stycznia 2014 21:20 delete

bardzo nietypowy :)

Reply
avatar
8 stycznia 2014 21:38 delete

Nie do końca mój kolor, ale przyznam że ładnie się prezentuje :)

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
8 stycznia 2014 22:43 delete

Jakiś czas temu nie nawidziłam błyszczących lakierów do paznokci, w ogóle nie mogła na nie patrzeć....a teraz nie mogę od nich oczu oderwać;) oszalałam na ich punkcie!:) ten też jest cudowny;-)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
8 stycznia 2014 22:48 delete

Fajnie wyglada :D

Reply
avatar
10 stycznia 2014 19:02 delete

Wszystkie posty mi się podobają!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com