Metallic Bronze i steplowanie BornPrettyStore

sobota, stycznia 11, 2014 14 Comments A+ a-

Cześć dziewczyny!


Obiecałam notkę na dzisiaj, a więc muszę się wywiązać z obietnicy :). Pamiętacie metaliczny brąz z ostatniej notki? Teraz czas go zaprezentować z jakimś wzorkiem - wybrałam zabawę stemplami moją obecnie ulubioną blaszką ze sklepu BornPrettyStore, którą po zaprezentowaniu kilku wzorków na pewno Wam pokażę :)









Lakier podkładowy: Beauty Shine Metallic Bronze 7156 Donegal
Lakier do stempowania: Essence seria do stepli
Blaszka: sklep internetowy BornPrettyStore






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
antiii
AUTHOR
11 stycznia 2014 17:43 delete

wzorek upiększa :)))

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
11 stycznia 2014 19:22 delete

oo genialny wzór :D

Reply
avatar
Agni
AUTHOR
11 stycznia 2014 19:32 delete

Wzór tej płytki jest zachwycający! CUDO!

Reply
avatar
11 stycznia 2014 19:53 delete

Dokładnie! Wzorek dodaje uroku i przykuwa uwagę ;)
Pozdrawiam ;)

Reply
avatar
Vea ✖
AUTHOR
11 stycznia 2014 21:15 delete

Efekt genialny ! :)

Reply
avatar
11 stycznia 2014 22:26 delete

ale piękne połączenie <3

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
11 stycznia 2014 23:54 delete

pięknie się prezentują :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
12 stycznia 2014 00:08 delete

ale super jest ten wzorek!
ja ostatnio dostałam z BPS zestaw płytek, testowałam na razie jedną i nic się nie chciało odbijać... :/

Reply
avatar
the Cieniu
AUTHOR
12 stycznia 2014 01:41 delete

śliczny ten wzorek :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
12 stycznia 2014 21:17 delete

wzorek jest wspaniały :) ! pięknie zmalowane

Reply
avatar
m_and_z
AUTHOR
13 stycznia 2014 13:38 delete

ten donegal mnie zaintrygował ;> a wzorek bardzo mi się podoba

Reply
avatar
Awangarda
AUTHOR
13 stycznia 2014 19:21 delete

Wzorek jest śliczny, bez niego nie było by tak pięknie ;)

Reply
avatar
InesWorld
AUTHOR
1 marca 2014 19:32 delete

Doskonałość - bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com