Odcień, o którym dawno marzyłam, czyli Essie fiji 14

sobota, stycznia 25, 2014 25 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!


Jakiś czas temu prezentowałam Wam sposób na tani, ale efektowny manicure przy użyciu ozdób zwanych trawką lub igiełkami [link]. Większość z komentujących dziewczyn zachwalała odcień lakieru, który wybrałam jako podkład. Lakierem okazał się Essie 14 fiji, o którym chciałabym dzisiaj coś więcej napisać i przedstawić Wam go w wersji solo.








Na tego Essiaka skusiłam się podczas 20% promocji w drogerii SuperPharm (cena regularna około 34 zł zdecydowanie mnie odstrasza). Przyznam szczerze, że kolor wybierałam "na ślepo", bo po prostu spodobał mi się w buteleczce. Już od dawna marzył mi się delikatny jasny róż o kremowym wykończeniu, a fiji 14 mimo, że całkiem przypadkowo został wrzucony do koszyka, idealnie trafił w mój gust :). 

Jest to drugi lakier firmy Essie, który miałam możliwość wypróbować, więc dokładnie nie mogę odnieść się do jego jakości w porównaniu z innymi buteleczkami. Ten lakier sprawował się całkiem nieźle, może nie w 100% idealnie, ale nie żałuję jego zakupu. Pełne krycie osiągnęłam po drugiej warstwie, ale dosyć grubej. Mimo to, lakier bardzo szybko wysechł i zachował przez klika dni idealną powierzchnię. Pędzelek również mi odpowiadał, tak samo jak sama konsystencja. Na trwałość nie narzekam, bo nosiłam go przez 5 dni (5 dnia zaczął się dziwnie rozkruszać i odchodzić płatami). 









Jak Wam się podoba?
Macie jakieś lakiery Essie? Które polecacie?




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

25 comments

Write comments
Franka
AUTHOR
25 stycznia 2014 17:33 delete

jest boski ! też od dawna szukam takiego odcienia i wypróbowałam już chyba z milion lakierów ! ale większość z nich ma tak beznadziejne krycie jak lakiery do frencha...

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
25 stycznia 2014 17:41 delete

oj faktycznie jest piękny

Reply
avatar
Madame Ann
AUTHOR
25 stycznia 2014 17:43 delete

Piękny ! Nie nie mam :(

Reply
avatar
beyoursele
AUTHOR
25 stycznia 2014 17:58 delete

faktycznie piękny !

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
25 stycznia 2014 17:58 delete

Piękny i delikatny. Bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Karotka
AUTHOR
25 stycznia 2014 17:59 delete

Jest śliczny i bardzo go lubię! :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
25 stycznia 2014 18:05 delete

ładny, ale jakoś u siebie go nie widzę ;p z Essie lubię Cashmere Bathrobe

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
25 stycznia 2014 18:20 delete

no mi też sie podoba :D

Reply
avatar
Chilli
AUTHOR
25 stycznia 2014 19:00 delete

mam podobny Orly Pure Porcelain, z Essie mam póki co tylko kilka sztuk, min: dj play that song :)

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
25 stycznia 2014 19:06 delete

Przepiękny mam go na liście zakupów na ten rok :)

Reply
avatar
nika88
AUTHOR
25 stycznia 2014 19:56 delete

śliczny jest, ja od niedawna mam swój pierwszy essie - wybrałam miętkę - mint candy apple :)

Reply
avatar
Kabodreams
AUTHOR
25 stycznia 2014 20:02 delete

To jest najpiękniejszy kolor z całej szafy Essie! Uwielbiam go :)

Reply
avatar
Kasia
AUTHOR
25 stycznia 2014 20:23 delete

Śliczny! Ja właśnie testuję Essie Sugar Daddy nr 15 i jestem zachwycona jego trwałością :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
25 stycznia 2014 20:27 delete

cudowny! nie dziwię się, że o nim marzyłaś :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
25 stycznia 2014 20:56 delete

Kolor jest genialny :) Od dłuższego czasu "chodzi za mną" taki odcień :)

Reply
avatar
Madeleine
AUTHOR
25 stycznia 2014 22:16 delete

Ja mam 4 albo 5 Essiaków, ale nie jestem w nich zakochana zbytnio. Większość okropnie smuży, a nie tego oczekuje przy takiej cenie.

Reply
avatar
25 stycznia 2014 22:49 delete

Bardzo ładny, ja wolę mocniejsze kolory ale czasami dla odmiany strzelam sobie takiego nudziaka :)

Reply
avatar
26 stycznia 2014 13:01 delete

ale piękny odcień ^^

Reply
avatar
Katarzyna O.
AUTHOR
27 stycznia 2014 13:18 delete

Bardzo mi się podoba, moim zdaniem idealny na lato!

Reply
avatar
Cherry nails
AUTHOR
2 lutego 2014 16:13 delete

awww taki piękny *.*

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
6 lutego 2014 21:19 delete

Miałam ten sam problem...zawsze najpiękniejsze nude mają beznadziejne krycie :/ Odcień tego Essie mogę polecić z czystym sumieniem :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
6 lutego 2014 22:12 delete

Też tak uważam :)

Reply
avatar
malenka
AUTHOR
18 maja 2014 16:58 delete

Śliczny jest! Podobny jest teraz w kolekcji Rimmel 60 seconds by Rita Ora ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com