Recanzja: zmywacz do paznokci od Delia

niedziela, stycznia 19, 2014 6 Comments A+ a-

Cześć dziewczyny!


Dzisiaj mam dla Was recenzję dwufazowego zmywacza do paznokci firmy Delia Cosmetics. Miałam wersję zieloną, tzn. wybielająco-regenerującą o zapachu zielonej oliwki. Zużyłam całą buteleczkę, więc czas opisać moje wrażenia.







Parę informacji o produkcie:


Dwufazowy zmywacz bezacetonowy wybielająco-regenerujący o zapachu zielonej oliwki o wyjątkowo delikatnej, pachnącej formule, szybko i skutecznie usuwa lakier. Górna – żółta warstwa zmywacza odpowiada za perfekcyjne zmycie lakieru, natomiast dolna – zielona zawiera ochronno-pielęgnacyjne składniki, które odżywiają i regenerują paznokcie oraz skórki. Nie zawiera acetonu.
Oliwa z oliwek – intensywnie nawilża i regeneruje płytkę paznokcia oraz zapobiega pękaniu i złuszczaniu skórek.
Kwas AHA – rozjaśnia zniszczoną i przebarwioną płytkę paznokcia.
Może być stosowany zarówno w przypadku paznokci naturalnych, jak i sztucznych/akrylowych, tipsów, żelowych. Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć butelką, dokładnie mieszając warstwy.

źródło: http://wizaz.pl/








Moja opinia

Niestety jak dla mnie jest to bubel. Na pewno więcej nie skuszę się na jego zakup. Po pierwsze przeszkadza mi to, że jest on dwufazowy. Ta cecha znacznie wydłuża czas zmywania paznokci. Co chwilę należy go mieszać, wyciskać na wacik, zakręcać buteleczkę, zmywać lakier i znowu zamieszać buteleczką...i tak cały czas. Jeszcze może nie narzekałabym, gdyby przy jednym wymieszaniu i wyciśnięciu zmywacz całkowicie poradził sobie z pozbyciem się lakieru...jak dla mnie - osoby, która rzadko ma jednolity kolor na paznokciach, zmywanie jednego paznokcia zajmowało minimum takie trzy rundki mieszania, ścierania i jeszcze raz mieszania i ścierania. W przypadku innych zmywaczy jedno wyciśnięcie na wacik i cały paznokieć starty. 

Zmywacz jest bardzo delikatny, stąd jego umiejętność zmywania nie jest perfekcyjna. Dla mnie jest za lekki, potrzebuję silniejszych, lepiej zmywających preparatów. Jeżeli gustujecie tylko w jasnych lakierach, to możecie śmiało go wypróbować, przy ciemnych lakierach i ambitnych wzorkach zupełnie go nie polecam.

Żeby nie było, że zmywacz ma tylko same wady, podobało mi się to, że po zmyciu paznokcie były nawilżone i całkiem ładnie pachniały. Również zauważyłam pewne oznaki wybielenia płytki.







Nie spodobał mi się dozownik. Sama buteleczka ma całkiem poręczny kształt, chociaż przez jej wysokość nie zawsze może zmieścić się do każdej szafki. Dozownik to mała dziura na końcu butelki. Zmywacz sączy się z niej powoli, przez co zanim wylejemy odpowiednią ilość, to już część zmywacza wyschnie na waciku. Również sporym problemem było wydobycie całego płynu do końca - gdy na dnie zostało bardzo mało zmywacza, musiałam nieźle mieszać butelką, aby wszystko wypłynęło. 





A czy Wy używałyście ten zmywacz? Jakie są Wasze wrażenia?


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
aalimkaa
AUTHOR
19 stycznia 2014 18:44 delete

Też go miałam, zresztą nadal mam i nie mogę go wykończyć. Coś strasznego. Moim zdaniem to też niezły bubel jest :)

Reply
avatar
Marlena P
AUTHOR
19 stycznia 2014 21:06 delete

nie miałam, nawet pierwszy raz widzę..

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
19 stycznia 2014 21:40 delete

Przyzwyczaiłam się do zmywacza z Biedronki ;-)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
19 stycznia 2014 23:42 delete

dobrze wiedzieć, że kiepsko zmywa

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
20 stycznia 2014 10:15 delete

brrr, miałam go i wyrzuciłam prawie pół, po pierwsze nie zmywa, jest tłusty, oddzielają się warstwy chyba nawet na waciku bo z niczym sobie nie radzi :/ po drugie śmierdzi, ten zapach śnił mi się po nocach.. jednym słowem strata kasy i czasu :P brrr nawet nie chcę go wspominać..

Reply
avatar
20 stycznia 2014 11:36 delete

Czyli firma chciała zabłysnąć czymś nowym ale nie wyszło, szkoda :/

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com