Sposób na tanie, ale efektowne paznokcie :)

sobota, stycznia 04, 2014 26 Comments A+ a-



Cześć dziewczny!

Zainspirowana lakierem Zoya Electra, o którym pisałam tutaj postanowiłam sama stworzyć wzorek, który będzie równie efektownie wyglądać na paznokciach jak sam lakier.

A co potrzebujemy?

tylko bezbarwny lakier i ozdoby do paznokci zwane trawką/igiełkami.



Najpierw pokażę Wam efekt :). Potem krok po kroku przeczytacie co zrobić - a jest to banalnie proste, więc żadna amatorka nie powinna mieć problemu przy malowaniu :). Zdobienie wykonałam z myślą o nocy sylwestrowej, a jeszcze dzisiaj zdobi ono moje paznokcie  :)



Sposób wykonania:


Co potrzebujemy?

*baza - u mnie Mollon Pro, cel: ochrona płytki
* lakier podkładowy - u mnie dwie warstwy Essie 14 fiji (dorwany podczas ostatniej wyprzedaży w SuperPharm - cena niecałe 21zł). Temu lakierowi poświęcę oddzielną notkę już niebawem :)
* lakier bezbarwny najlepiej stary, jak najbardziej gęsty 
* top coat - u mnie EuroFashion, cel: zabezpieczenie i utwardzenie
* igiełki/trawka

Igiełki, które użyłam pochodzą ze sklepu internetowego firmy Donegal - cena 49 gr za saszetkę (obecnie trwa promocja), która starcza na wiele użyć. Myślę, że są warte dorzucenia do koszyka podczas zakupów.

O moich różowych igiełkach więcej możecie przeczytać tutaj

Dodatkowo:
* pacynka do cieni/gąbka do makijażu - uważam, że zdecydowanie ułatwiają nakładanie ozdób (szczególnie igiełek i brokatu), ale równie dobrze można sobie poradzić bez nich
*cyrkonie
*zestaw stempli

Krok po kroku...
  1.  Nakładamy cienką bazę, a następnie dwie warstwy lakieru kryjącego. Czekamy, aż całkowicie wyschną paznokcie.
  2.  Paznokieć pokrywamy gęstym, bezbarwnym lakierem (lakier nie musi być rozłożony równomiernie, ale pamiętajmy że im cieńsza warstwa, tym lepiej). Nie czekając, aż bezbarwny lakier wyschnie paznokcie posypujemy igiełkami, bądź wspomagamy się pacynką/gąbką lekko dociskając trawkę do płytki. Rada: pacynkę najlepiej delikatnie zmoczyć wodą, aby igiełki bardzo dobrze się na niej trzymały.
  3.  Paznokieć zabezpieczamy top coat'em.

Ja zdecydowałam się urozmaicić jeszcze ten wzorek i wykonałam stempel w kształcie kokardy, a następnie dokleiłam cyrkonię. Jeszcze raz zabezpieczyłam top coat'em.


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
Franka
AUTHOR
4 stycznia 2014 13:59 delete

wow ! są po prostu nieziemskie :) nigdy bym na to nie wpadła a efekt po prostu powala ! jeszcze z tymi cyrkoniami wygląda po prostu rewelacyjnie ! :)

Reply
avatar
4 stycznia 2014 14:14 delete

Prezentuje się magicznie, pięknie. Ale igiełki to nie jest to co lubię ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
4 stycznia 2014 15:05 delete

wygląda fantastycznie! połączenie delikatnych kolorów i tego błysku - super ;]

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
4 stycznia 2014 16:00 delete

Podoba mi się :) Fajny efekt, paznokcie ślicznie się prezentują.

Reply
avatar
alina zierold
AUTHOR
4 stycznia 2014 16:01 delete

no i powiem, że wyszło GENIALNIE! :)

Reply
avatar
Marlena P
AUTHOR
4 stycznia 2014 16:22 delete

bardzo ładnie to wygląda :)

Reply
avatar
4 stycznia 2014 17:13 delete

Całkiem interesująco się prezentuje :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
4 stycznia 2014 17:16 delete

wow genialne są :D

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
4 stycznia 2014 17:32 delete

wyglądają fantastycznie ;)

Reply
avatar
shine star
AUTHOR
4 stycznia 2014 19:53 delete

Ale genialnie wyglądają ;)

http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
4 stycznia 2014 21:25 delete

super to wygląda! bardzo mi się podobają te igiełki :D

Reply
avatar
Una
AUTHOR
4 stycznia 2014 21:30 delete

Ładnie.
Bardzo elegancko.

Reply
avatar
bluefairy
AUTHOR
4 stycznia 2014 21:46 delete

Fajny sposób! Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i pozdrawiam serdecznie:)

Reply
avatar
GooHen
AUTHOR
4 stycznia 2014 21:55 delete

ale cudne!

obserwuję :)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
4 stycznia 2014 22:38 delete

pięknie wyszło :) te kolory, cudne :)

Reply
avatar
Awangarda
AUTHOR
5 stycznia 2014 00:06 delete

Prosto, a tak efektownie. Zachwycam się efektem, jest cudny!

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
5 stycznia 2014 13:47 delete

Efekt cudowny!
I ja używam pacynek do makijażu jako pomocników przy robieniu zdobień :)

Reply
avatar
aa1kamila
AUTHOR
5 stycznia 2014 14:17 delete

Piękny kolor z Essie :) A ozdobienie ciekawe i oczywiście ładne :)

Reply
avatar
Nanusia ;)
AUTHOR
5 stycznia 2014 14:37 delete

Bardzo efektownie to wygląda! Dobrze, że nie dałaś trawki na wszystkie, bo to by już był przesyt ;)

A lakier bazowy - bajeczny!

Reply
avatar
mrimcia
AUTHOR
5 stycznia 2014 19:59 delete

to chyba najładniejsze mani jakie widziałam i bardzo prosty sposób wykonania :)

Reply
avatar
5 stycznia 2014 20:58 delete

O rany! To zdobienie wygląda na Twoich paznokciach po prostu cudnie! Zazdroszczę takiego pięknego kształtu.

Reply
avatar
rudaczerwień
AUTHOR
5 stycznia 2014 21:57 delete

Ślicznie wyglądają!

Reply
avatar
malenka
AUTHOR
18 maja 2014 16:55 delete

Tych nitek, igiełek jak zwał tak zwał nie darzę sympatią, ale muszę przyznać, że stworzyłaś z nimi piękne mani :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com