Essie 38 nice is nice

poniedziałek, lutego 10, 2014 17 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!

Ostatnio moja kolekcja Essie uległa powiększeniu :). Jak pewnie zauważyłyście w sobotniej notce pojawił się przybrudzony fiolet o nazwie nice is nice (nr 38), który w zależności od padania światła zmienia się od szarości, po delikatny lawendowy fiolet.









Nadal moim faworytem pod względem krycia i samego koloru pozostaje Essie fiji, chociaż nice is nice również mogę Wam polecić, jeżeli poszukujecie jasnego, subtelnego odcienia. Miałam pełne obawy jeżeli chodzi o krycie, bo konsystencja mojego Essie jest mocno wodnista. Mimo, to dwie warstwy wystarczyły na uzyskanie pełnego krycia przysłaniającego białe końcówki paznokci (pierwsza warstwa cienka, druga grubsza). Mam wersję z szerokim pędzelkiem, który dobrze współpracuje z moją dłonią. Lakier nie pozostawiał smug, udało mi się go równomiernie rozprowadzić. Trwałość 3 dni <testowałam z odżywką, wzorkami wykonanymi farbkami akrylowymi i top coat'em>...spodziewałam się więcej po tej firmie :).








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
Redhead Nails
AUTHOR
10 lutego 2014 14:49 delete

ładny jest. lubię takie mleczne odcienie. przypomina mi Orly Harmonious Mess :)

Reply
avatar
Yasniable
AUTHOR
10 lutego 2014 16:19 delete

Piekny;) takich kolorów brakuje w mojej kolecji:)!

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
10 lutego 2014 18:07 delete

Kolor jest przecudny! Bardzo lubię taka tonacje lakierów :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
10 lutego 2014 18:21 delete

mi tam się bardzo podoba :D

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
10 lutego 2014 20:36 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
Karola
AUTHOR
10 lutego 2014 20:40 delete

Piękny a ja mam ta mało fioletów w kolekcji:D

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
10 lutego 2014 22:12 delete

Naprawdę urocza lawenda :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
10 lutego 2014 22:28 delete

ładny pastel :)

Reply
avatar
11 lutego 2014 10:42 delete

Piękny, lubię takie jasne odcienie kolorów, prezentuje się super. Nosiłabym :)

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
18 lutego 2014 21:24 delete

uwielbiam takie :)

Reply
avatar
23 lutego 2014 11:47 delete

Ja nadal zbieram na swój pierwsze Essie :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com