Essie dive bar w wersji solo

piątek, lutego 28, 2014 18 Comments A+ a-


Cześć wszystkim!

Planowałam zrobić małe podsumowanie miesiąca, ale zdecydowałam, że najpierw jednak pokażę Wam, jak się prezentuje Essie dive bar (z ostatniej notki) w wersji solo.

Zieleń to odcień, do którego zawsze podchodzę z dystansem. Nie przesadzę pisząc, że kolor ten unikam jak ognia zarówno jeżeli chodzi o części garderoby, jak i bardziej błahej sprawy, jak np. lakier do paznokci ;). W przypadku Essie dive bar zdarzył się wyjątek. Stanęłam przed wielką szafą Essie i z całej gamy wrzuciłam do koszyka Fiji i właśnie wspomniany wcześniej dive bar. Dive bar zachwycił mnie swoją oryginalnością. Nie jest to trawiasta, czy neonowa zieleń, ale coś w deseń zieleni butelkowej z pięknie połyskującym shimmerem. Chociaż w buteleczce prezentuje się znacznie lepiej niż nałożony na paznokciach, to i tak uważam, że warto zwrócić na niego uwagę.











Moja gromadka Essie powoli się powiększa i muszę przyznać, że coraz bardziej zaczynam doceniać te lakiery zarówno za bogatą gamę kolorystyczną, jak i trwałość. Dopiero 5 dnia zauważyłam pierwszy odprysk, który spowodował, że musiałam zetrzeć go z paznokci. Aplikacja lakieru nie stanowiła żadnego problemu. Lakier płynnie rozprowadził się po płytce, nie smużył i nie rozlewał się po skórkach. Pełne krycie osiągnęłam po nałożeniu drugiej cienkiej warstwy. Nie doświadczyłam zafarbowania skórek, ani płytki.

Posiadam wersję z szerokim pędzelkiem.
Pojemność: 15ml
Cena: 15-40 zł







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
Cytrynka
AUTHOR
28 lutego 2014 19:30 delete

piekny kolor lubie takie, mam podobny z miyo :)

Reply
avatar
.Patulka
AUTHOR
28 lutego 2014 19:34 delete

o, tutaj mi się podoba! mam bardzo podobny odcien z MIYO :)

Reply
avatar
Arnell
AUTHOR
28 lutego 2014 19:59 delete

Miałam kiedyś bardzo podobny odcień w swojej kolekcji i bardzo go lubiłam. teraz muszę zapolować na ten :)

Reply
avatar
Tamit24
AUTHOR
28 lutego 2014 20:49 delete

Wygląda pięknie! :) byłam przekonana, że jest zdecydowanie bardziej pochmurny!

PS świetne fotki! widzę, że...Cię zainspirowałam ^__^

Reply
avatar
28 lutego 2014 20:57 delete

Mi bardzo przypadł kolorek do gustu, lubię ciemne kolorki na pazurkach :-)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
28 lutego 2014 21:50 delete

ale fajny, podobają mi się takie kolory :)
i ładne zdjęcia :D

Reply
avatar
Hola Felipe
AUTHOR
28 lutego 2014 22:14 delete

Ale piękny lakier :)

Reply
avatar
28 lutego 2014 23:02 delete

świetny jest *.* zdjęcia bardzo łądne :D

Reply
avatar
BERY
AUTHOR
28 lutego 2014 23:05 delete

kolor nie moj , ale zdj piekne;)

Reply
avatar
Karotka
AUTHOR
28 lutego 2014 23:33 delete

Pięknie się prezentuje! Mnie również urzekł, mimo że nie jestem fanką zieleni ;)

Reply
avatar
1 marca 2014 10:52 delete

Ale ma ciekawy kolorek :)


ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

Reply
avatar
Dziagusia.
AUTHOR
1 marca 2014 12:58 delete

Idealny, uwielbiam takie nietypowe lakiery :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
1 marca 2014 16:26 delete

Skąd taka rozbieżność cenowa?

Reply
avatar
Redhead Nails
AUTHOR
1 marca 2014 18:25 delete

to o nim wspominałaś u mnie :D faktycznie, przypomina ten z Life ;)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
1 marca 2014 19:08 delete

kolorek cudowny :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
2 marca 2014 13:22 delete

Niestety Essie to lakiery, które można spotkać w różnych cenach. Najdroższą kwotą, jaką widziałam to 36zł plus dodatkowe koszty przesyłki, czyli wychodziło około 40zł przy zakupie tylko jednej butelki. Przeciętna cena to do 34zł w drogeriach, dlatego warto śledzić promocje, bo np. ten konkretny odcień udało mi się kupić za 23zł w drogerii SuperPharm. Najtaniej Essie można kupić na Allegro i drogeriach internetowych, gdzie średnio za butelkę cena wynosi 15zł.

Reply
avatar
Marlena Ś
AUTHOR
8 marca 2014 10:08 delete

cudny kolorek chociaż ciemne kolorki nie są moimi ulubionymi :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com