Sposób na prosty walentynkowy manicure

wtorek, lutego 11, 2014 17 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!

Jeżeli poszukujecie inspiracji na efektowny walentynkowy manicure, który będzie prosty do wykonania, zachęcam do skorzystania z gotowych ozdób, jak np. naklejki:). Obecnie w sprzedaży wybór wzorów i typów naklejek (wodne, zwykłe, na całą płytkę itp...) jest ogromny, dlatego jestem pewna, że każda z Was znajdzie coś dla siebie.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak urozmaicić manicure dzięki naklejkom na całą płytkę oraz ozdobnemu dziurkaczowi ;)





Ozdobne dziurkacze możecie zakupić w sklepach dla plastyków, Empiku, większych hipermarketach. Jeden z moich dziurkaczy wycina serca i dobrze się składa, bo nie chciałam wycinać ich sama ;)

Już kiedyś ozdabiałam swoje paznokcie naklejkami na całą płytkę, a ponieważ w paczce znajduje się ich 20 sztuk, to parę mi ich zostało. Naklejki mają odcień różu z czarną panterą, więc pomyślałam, że idealnie będą pasować serca o takim kształcie do całych różowych naklejek. 


Paznokcie pomalowałam odżywką. Dodatkowo środkowy paznokieć pokryłam 2 warstwami Essie fiji. Pozostałe cztery paznokcie ozdobiłam naklejkami na całą płytkę.

W paczce z naklejkami znajduje się dodatkowo pilniczek do przycinania naklejek oraz oczywiście instrukcja obsługi. Ja naklejki przyklejałam w ten oto sposób:





Naklejanie naklejek nie należy do trudnych zajęć, ale należy uważać, aby nie przypiłować sobie paznokci przy przycinaniu naklejek ;). Moje naklejki pochodzą ze sklepu Donegal.


Naklejki - serduszka przykleiłam na środkowe paznokcie :)




Zgodnie z instrukcją naklejki należy pokryć warstwą utwardzacza, aby zapewnić mocny połysk. Bardzo żałowałam, że zdecydowałam się na top coat, bo preparat wchodząc w reakcję z naklejkami spowodował ich marszczenie się i odstawanie. 




Manicure nie jest trwały, wytrzymał u mnie na paznokciach 2 dni. Myślę, że jest to bardzo dobre rozwiązanie jeżeli chcemy tanim kosztem efektowny manicure na większe wyjście np. studniówkę, wesele, wieczorną imprezę. 

Jak Wam się podoba moja kolejna propozycja walentynkowego manicure? Kolejna już jutro :)



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
11 lutego 2014 12:33 delete

Przede wszystkim świetny pomysł z tymi sercami, bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Natalia
AUTHOR
11 lutego 2014 12:39 delete

Pomysł z tymi serduszkami jest świetny :)
Muszę poszukać takich dziurkaczy- fajna sprawa:D

Reply
avatar
alizall z.
AUTHOR
11 lutego 2014 12:40 delete

Super pomysł z tym wzorkowym dziurkaczem ! :)

Reply
avatar
11 lutego 2014 13:24 delete

świetny pomysł;) gdzie dokładnie kupiłaś ten dziurkacz i za ile?:)

Reply
avatar
ByMarta
AUTHOR
11 lutego 2014 15:18 delete

super pomysł! mam takie dziurkacze i chyba dzisiaj będę kombinować :D

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
11 lutego 2014 16:13 delete

świetnie ;) serduszka wyglądają genialnie i fajny pomysł wymyśliłaś ;) ale jak tak patrze na naklejki na cały paznokieć to wydaje mi się, że nie ogarnęłabym tego ;p

Reply
avatar
Nat
AUTHOR
11 lutego 2014 21:48 delete

Serca genialne:D Ja do naklejek Donegala nie jestem przekonana, jakoś tak kiepsko się przyklejają (przynajmniej ja na takie trafiłam), u mnie po połowie dnia już odłaziły:/

Reply
avatar
Klaudia Ja
AUTHOR
11 lutego 2014 21:57 delete

Fajny efekt.

Zapraszam http://painted-art.blogspot.com/

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
11 lutego 2014 23:24 delete

sposób z dziurkaczem jest świetny :D

Reply
avatar
11 lutego 2014 23:27 delete

genialny pomysł, świetne to serduszko :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
12 lutego 2014 11:38 delete

kupiłam go w Biedronce wydaje mi się, że w zeszłym roku podczas tygodnia "powrót do szkoły". Był to zestaw 3 sztuk za około 10zł.

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
12 lutego 2014 11:40 delete

trzeba dobrze dobrać wielkość naklejki do konkretnego paznokcia (lepiej mniejszą, niż za dużą), wtedy naklejanie jest bardzo łatwe :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
12 lutego 2014 11:44 delete

A jakich konkretnie naklejek używałaś? Ja najbardziej byłam zadowolona z serii:

http://www.donegal.com.pl/pl/naklejki/2486-naklejki-na-paznokcie-5907549236356.html

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
12 lutego 2014 14:17 delete

serduszka z dziurkacza świetne :)

Reply
avatar
23 lutego 2014 11:47 delete

Ale ekstra, nie wpadłabym na to żeby takim dziurkaczem porobić serduszka :d

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com