Walentynkowa propozycja nr 4, dla lubiących ciemniejsze kolory paznokci :)

czwartek, lutego 13, 2014 14 Comments A+ a-


Cześć dziewczyny!

W tym roku zasypuję Was inspiracjami na Walentynki. Przeciwniczki obchodzenia tego "święta" mogą odetchnąć z ulgą - to już ostatnia propozycja ;). Na najbliższy czas kładę szlaban na motyw serc na paznokciach i przerzucam się na coś innego, ale jeszcze nie wiem, co mi do głowy przyjdzie ;). Jeżeli macie jakieś pomysły/propozycje, to piszcie śmiało :). 

Zejdziemy na trochę z pudrowych lakierów (szczególnie pana Essie fiji) i przerzućmy się na coś ciemniejszego. A co powiecie na (prawie) czerń Hean 185 i masę (no niestety) różowego brokatu ;)?  Odbiegając od tematu..mam w zbiorach ponad 100 lakierów, a żadnej czystej, kremowej czerni...nie mam pojęcia, jak to jest możliwe. 








Do wykonania zdobienia użyłam: 

Hean Sapphire Night 185, o którym pisałam tutaj
białą farbkę akrylową i cienki pędzelek do zdobień
mnóstwo brokatu:

firmy Donegal: bordo, biel, srebro
firmy BelArte: oba róże

stary bezbarwny lakier
dodatkowo pędzel wachlarz


Sposób wykonania:

Odżywka, dwie warstwy lakieru Hean. Potem cienkim pędzelkiem zamoczonym w białej farbce akrylowej namalowałam serca i wypełniłam cały ich środek. Odczekałam, aż wszystko wyschnie (powinnam poczekać jeszcze dłużej. Myślę, że 15 minut to odpowiedni czas). Starym (gęstym) bezbarwnym lakierem posmarowałam całe serca starając się nie wyjść poza obrys. Wysypałam brokat. Nadmiar błyskotek ściągnęłam pędzelkiem wachlarzem. Paznokcie pokryłam top coat'em.




Niestety na zdjęciach tego nie widać, ale:
na kciuku - biały brokat
na paznokciu wskazującym - srebrny brokat
na paznokciu środkowym - bardzo jasny róż
na paznokciu serdecznym - róż
na paznokciu najmniejszym - bordo


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
13 lutego 2014 17:57 delete

Śliczne serduszka <3

Reply
avatar
13 lutego 2014 18:39 delete

Podoba mi się bardzo! Na miniaturze serca wyglądały jak róże :D

Reply
avatar
13 lutego 2014 19:18 delete

Fajne, bo inne niż te wszystkie słodziutkie zdobienia na Walentynki, bleee :P

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
13 lutego 2014 20:00 delete

czadowe te brokatowe serca! :)

Reply
avatar
bopp
AUTHOR
13 lutego 2014 21:37 delete

Śliczne :) jak zobaczyłam miniaturkę zdjęcia to myślałam, że zmieniłaś kształt na migdałki xD

Reply
avatar
13 lutego 2014 21:43 delete

Pomysł całkiem fajny, ale zrezygnowałabym z dodatkowego brokatu na tle na palcu wskazującym... Ogółem serducha śliczne ;D

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
14 lutego 2014 14:43 delete

fajnie wyszło :D

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 lutego 2014 18:12 delete

tak właśnie pomyślałam, że za dużo już tego różu ;)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 lutego 2014 18:23 delete

pewnie serce optycznie zmieniło mi kształt paznokci ;) Na razie jestem wierna kwadratom :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
15 lutego 2014 18:31 delete

tego dodatkowego brokatu na tle miało nie być ;) Niestety mój błąd, bo lakier bazowy nie wysechł całkowicie :(

Reply
avatar
15 lutego 2014 21:22 delete

Super, fajne urozmaicenie.

Reply
avatar
Pulinka
AUTHOR
22 lutego 2014 11:30 delete

bardzo ładne i takie inne, niż pozostałe walentynkowe zdobienia :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com